Ga naar inhoud


[Orton HD xc403p] zoek de laatste firmware


sevensheaven

Aanbevolen berichten

Heeft iemand voor mij de laatste firmware van de Orton HD xc403P cable reciever.

 

Ik heb al dagen lopen zoeken,maar kan niks vinden.

Hij heeft schijnbaar ook ander namen,maar daar huiver ik een beetje van.

Er staat nu X4highdefenition op.

 

Alvast bedankt.

 

mvg stef

aangepast door Michel
Onduidelijke onderwerptitel
  • Like 1

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi...bedankt hiervoor..ik zal ook eens kijken voor een kanalen editer..ik heb die wel voorbij zien komen ergens.Ik doe het zelf handmatig,en dat gaat reuze handig..maar als ik die heb,laat ik hem hier achter voor je.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik heb deze software erop gezet: globo_x4_rc1_synaps_dinavision_1.4.80_gisclub.tv.rar. Bij het flashen "all sw" kiezen. Als hij herstart is hij in het russisch, maar menu -> 3e optie is taal.

 

Ontvanger is met deze software vlotter (probeer teletext maar eens). Vind de menu's ook veel mooier. Eredivisie 1234 werkt prima (ziggo).

 

Als je niet veel ervaring met het flashen van dit soort ontvangers hebt, raad ik het niet aan ivm russisch en omdat je de instellingen opnieuw moet doen.

 

 

 

Ik kan mijn bericht niet meer aanpassen, maar ik wil de download weghalen. Ik heb nu problemen met mijn ontvanger en dat zou evt. aan deze firmware kunnen liggen. Graag verwijderen of er een waarschuwing bijzetten.

aangepast door ceesv
Op verzoek bericht aangepast

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast suriboy

Ik heb deze software erop gezet: globo_x4_rc1_synaps_dinavision_1.4.80_gisclub.tv.rar. Bij het flashen "all sw" kiezen. Als hij herstart is hij in het russisch, maar menu -> 3e optie is taal.

 

Ontvanger is met deze software vlotter (probeer teletext maar eens). Vind de menu's ook veel mooier. Eredivisie 1234 werkt prima (ziggo).

 

Als je niet veel ervaring met het flashen van dit soort ontvangers hebt, raad ik het niet aan ivm russisch en omdat je de instellingen opnieuw moet doen.

 

 

 

Kun je wat specifieker aangeven om welke instellingen het gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Suriboy

 

Hij bedoelt je gaat naar optie 3 gelijk ( want taal is rusland ) en dan kan je daar bij optie 1 de talen kiezen.

En dan is die makkelijker bedienbaar.

 

Maar ik heb dit images ook geprobeerd maar ik vind het images wat ik heb bijgevoegd ( orgineel ) het beste werken.

Wat ik vaak kreeg is dat ineens als die te lang op NL1 had gestaan ( met Ziggo ) dan kreeg ik geen beeld meer op de betaal kanalen en was de gehele optie INTERNET weg uit het menu.

Met 3 soorten images heb ik dit gehad en met deze lijkt het niet meer terug te komen.

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...