Ga naar inhoud


[Orton HD xc403p] zoek de laatste firmware


sevensheaven

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar na het proberen van een paar images, kan ik nergens meer de Ziggo netwerk ID (5555) invullen. Waarschijnlijk hetzelfde probleem als SigiBehnke hierboven.

 

Als ik op kanalen scan vind ie niets meer. Heb al verschillende keren "default values" geprobeerd en verschillende images (waaronder de software van Satfreaked), maar ik krijg nergens meer de mogelijkheid om het netwerk ID in te vullen :(

 

Kan iemand een volledige backup van zijn software maken, inclusief kanalen? Bij de backup van Satfreaked zitten geen kanalen zo te zien.

aangepast door wian

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer die van mij eens. Kanalen regio 5555 zitten erin

 

bak.rar

 

Hartelijk dank! Heb deze net geflashed via USB met optie "all sw + channels" en daarna met optie "all sw + bootloader". Ik zie ziggo kanalen in de lijst, maar als ik een kanaal open, werkt het niet. Ik krijg alleen blokjes, net alsof het signaal erg slecht is.

 

Als ik opnieuw naar kanalen wil zoeken, zie ik niet de mogelijkheid om de netwerk id in te vullen. Als ik op 372mhz naar kanalen zoek (met of zonder NIT optie), vind ie niets.

 

Begin te vrezen dat ik de orton om zeep geholpen heb...

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat ik je kan vertellen over de Orton.

Echt zo`n ding om uit het raam te gooien.

 

De CCcam werkt totaal niet erop en ook oscam niet stabile.

Constant vastlopend beeld...

 

Of ze moeten er software voor gaan verder ontwikkelen of ik zou toch beginnen met een andere merk zoals Dreambox en of VU ofzo.

In mijn ogen is dit echt niks, ten minste nog niet.

 

wat wel goed gaat is firmware vervangen etc via usb, werkt allemaal wel goed.

 

Menu en zappen is wel iets anders dan een Dreambox of Vu ofzo.

 

Maar goed happernde beelden heeft niemand wat aan.

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het password kwijt van mij box maar wil wat aanpassen in CCcam. heb default reset al geprobeert en bijlage van de bks ook maar hij blijft vrage om een password.

 

EN kun je nou wel of niet via USB een CFG inlezen?

 

alvast bedankt

 

Hemant

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank! Heb deze net geflashed via USB met optie "all sw + channels" en daarna met optie "all sw + bootloader". Ik zie ziggo kanalen in de lijst, maar als ik een kanaal open, werkt het niet. Ik krijg alleen blokjes, net alsof het signaal erg slecht is.

 

Als ik opnieuw naar kanalen wil zoeken, zie ik niet de mogelijkheid om de netwerk id in te vullen. Als ik op 372mhz naar kanalen zoek (met of zonder NIT optie), vind ie niets.

 

Begin te vrezen dat ik de orton om zeep geholpen heb...

 

Probeer hem eerst eens sereel te flashen met de bijgevoegde toolbox (http://www.megafileu...ol-box-rar.html), zit tevens een cannel editor bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sample hsdata.cfg. Als je deze op een usbstick plaatst in je box kun je de softcam config wijzigen.

Dit voorbeeld is voor een c-lijn met cccam, maar newcamd werkt ook en in mijn ervaring ook beter met de Eredivisie Live zenders.

Het hangt soms ook van de firmware af of EDL freezed na een minuut of niet, maar ik weet even niet welke firmware nu de juiste is.

 

hsdata.cfg

 

# hsdata.cfg
# need copy this file to C: of ur usb stick. then put receiver to read
# cmd -> cfg~lock~hide~pass
# sample cfg~1~1~00000000 means , u will lock the server info menu.
# also hide the server info. the password to watch is 00000000
# cmd -> protocol~host~port~user~pass~des
# sample newcamd~192.168.2.3~10000~dummy~dummy~0102030405060708091011 121314
# sample homecamd~192.168.2.3~10000
# sample homecamd2~192.168.2.3~10000

cccamd~192.168.0.100~12000~dreamboxwoonkamer~passwordbox

# sample nasscamd~192.168.2.3~10000

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...