Ga naar inhoud


Veronica HD doet niet


Vdub

Aanbevolen berichten

Het viel me op dat Veronica HD niet meer werkt, had nog even de nieuwe zenderlijst van Maart geüpload maar ook dat helpt niet.

Overige HD zenders doen het goed.

 

Is er iets in de frequentie of polarisatie veranderd?

 

23,5E

Freq: 12187

Inverise: Auto

Symbolrate: 27500

Pol: horizontaal

FEC: 5/6

Mod: QPSK

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog een DM500HD draaien bij mn ouders op OpenPLI, ook die heeft geen Veronica HD, fysiek andere locatie.

De niet-HD werkt wel, ook op de DM600pvr die ik boven heb staan werkt de gewone wel. HD ondersteunt die niet.

 

Overigens probeer ik het net nog eens, nu heb ik wel weer beeld.

aangepast door Vdub
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Klinkt allemaal heel erg bekend. Sterker op de ene ontvangen wel beeld op Veronica/DisneyXD HD en op de andere niet .

 

1. Andere kanalen lijst.

2. Andere firmware.

3. Kaart lokaal

 

Niets helpt. Maar dan van het ene op het oogenschijnlijk andere moment wel weer beeld ?

 

Ik snap denk ik wel iets van de boxen en hoe het werkt maar precies dit heb ik helaas nog niet kunnen reconstrueren. Ben overigens (blijkt hierboven wel) niet de enige.

 

Groeten

GVW

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hetzelfde probleem. Van de 3 dreamboxen die ik heb, doet bij eentje de transponder 12187 met oa Ned3HD het vaak niet. En dan weer wel. En dan weer niet. Terwijl tegelijkertijd, op de beide andere boxen alles werkt. Als ik een nieuwe software erop gooi, gaat het weer een tijdje goed, maar het probleem komt altijd terug...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...