Ga naar inhoud


Wie heeft advies over wat problemen met de rebox 9000


aci

Aanbevolen berichten

Vraagje over de rebox 9000 die heb ik omgebouwd tot een octagon 1018 incl. loader 154,de laaste software erop gezet mcass erin draait perfect, nu mijn vraag de epg werkt niet goed kan ik dat nog ergens instellen? tweede vraag als ik opname wil doen dan gaat dat niet langer dan 5 min. wat doe ik fout moet ik terug in software zoja welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het niet correct bijhouden van de epg data is in de laatste releases van FW's (ongeacht het merk of reseller) een probleem; dit wordt hopelijk in een nabije release opgelost. Dit is zo sinds ze naar 110.05 gegaan zijn, en is er helaas nog niet uit.

 

Voor je opname problemen is het raadzaam meer info te geven: welk medium gebruik je? interne/externe hd; usb stick? op welke manier is deze geformatteerd? Hoe stel je iets in voor opname: via epg of met de record toets terwijl je naar het programma kijkt? Staat timeshift aan of uit?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eens nakijken in de lijst recordings hoe groot de bestanden zijn?

 

Verder gebeurt het af en toe dat mcas niet correct automatisch opstart. Maar dat merk je natuurlijk wel bij manuele opname als je een zender uit je abo wil opnemen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

is de octagon firmware nog steeds beter dan de rebox firmware?

 

Alleen al dat je plugins kunt gebruiken maakt hem een klasse beter.

Plus is de stabiliteit beter. Het is tijden geleden dat ik een vastloper had.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

waarbij aangetekend mag worden, dat de huidige Rebox software tegenwoordig ook goed werkt?

Ikzelf heb nog geen vastloper gehad en er is nog nooit een opname mislukt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...