Ga naar inhoud


Franse kanalen op TV Vlaanderen kaart


thierry

Aanbevolen berichten

Goed nieuws voor klanten met Basic+! Zij hebben vanaf 2 april toegang tot La Une HD, La Deux, RTL TVI HD en Club RTL en dat zonder extra kosten. De 4 zenders zijn beschikbaar vanaf nummer 60, maar u moet wel even uw zenderlijst opnieuw inladen. Om deze zenders te kunnen ontvangen heeft u een hd-ontvanger nodig.

Dit gekregen via mail

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Allee, franstalige kanalen uit Belgie :) maar we zijn intussen weeral 2 zenders kwijt Vitaliteit en Alpengluen en Jim verhuist naar Astra3.

helaas wel,maar daar kan TVV niks aan doen,want viatlitiet stopt,en alle aanbieders die vitaliteit aanbied zijn deze zender kwijt.meteen plaats voor het derde vrt net.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allee, franstalige kanalen uit Belgie :) maar we zijn intussen weeral 2 zenders kwijt Vitaliteit en Alpengluen en Jim verhuist naar Astra3.

 

De Waalse kanalen interesseren mij meer dan Vitaliteit en Alpengluhen. En volgens mij zijn de meeste klanten ondertussen wel voorzien van een opstelling waardoor ze alles kunnen ontvangen dus zou niemand echt mogen merken dat Jim verhuist. IMO krijgen we dus eindelijk eens een goeie aanvulling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwasi alle telesat kanalen zitten bij telenet digitaal, ik betaal nu voor tv vlaanderen + telesat en betaal eigenlijkmeer dan voor telenet,, ga overstappen denk ik.....

dat is inderdaad juist en je hebt nog regionale zenders en Njam en veel meer radiokanalen per genre

ook een hd + en cancas hd+

En als je het er voor over hebt voetbal live belgie,kan je zelfs doen per dagpas

aangepast door thierry

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou onze akties met de e-mails naar Ingrid Lieten, en Elio Di Rupo effect gehad hebben?

 

Maar is dit de reden van de storingen op TV-Vlaanderen vandaag?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is inderdaad juist en je hebt nog regionale zenders en Njam en veel meer radiokanalen per genre

ook een hd + en cancas hd+

En als je het er voor over hebt voetbal live belgie,kan je zelfs doen per dagpas

 

Eeh HD + en Canvas HD+ ben ik nog niet tegengekomen hoor, trouwens ook die kanalen (een+ en canvas+) verdwijnen per 1 mei... Tis maar dat je het weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeh HD + en Canvas HD+ ben ik nog niet tegengekomen hoor, trouwens ook die kanalen (een+ en canvas+) verdwijnen per 1 mei... Tis maar dat je het weet

 

Dat kan maar ik heb ze nu toch wel hoor is msshn een + en canvas +

Ik heb sporting telenet en wat ik leuk vind is dat je veel kan herbekijken als je iets hebt gemist

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Dat kan maar ik heb ze nu toch wel hoor is msshn een + en canvas +

Ik heb sporting telenet en wat ik leuk vind is dat je veel kan herbekijken als je iets hebt gemist

 

Dat bedoel ik net. Ze zijn zeker geen hd en zullen het ook nooit worden. Ze verdwijnen en ketnet hd komt in de plaats...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...