Ga naar inhoud


haperend beeld


bierboer

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Of het de schuld van CD is weet ik niet, maar ook andere providers hebben er last van.

 

Het zit dus in de "uitzending"

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb een 7710HSCI en sinds de HD uitzendingen begonnen zo nu en dan last van stilstaand beeld, soms 2 keer op een avond soms vaker. Eerst dacht ik dat het aan het ontvangst van 23.5 lag en op een dag alles zo goed mogelijk uitgericht maar dat loste het probleem niet. Ik gebruik ook een kaartsplitter dus die kreeg de schuld maar als ik de kaart zelf in de ontvanger had was het probleem er ook. Toen begon de HD van ARD en ZDF met voor mij het stotter probleem op de ZDF zenders. Gewacht op de software update van Topfield en toen ik die ge-installeerd had liepen zo nu en dan beeld en geluid niet synchroon op de nederlandse zenders, dus de oude software er weer op. Ik vond toen via een_of_andere_veiling_site een Topfield SBP-2001 C+ niet te duur en doet wat ik nodig ben. Geen problemen meer met stilstaand beeld op nederlandse zenders geen gestotter op duitse zenders alles opgelost.

De 7710 werd aangesloten op de andere schotel op 28° ivm alle BBC HD zenders voor de olympische spelen, en wat zie je dan, dat nu het zo nu en dan stilstaande beeld nu hier is op de HD zenders, dus om een lang verhaal kort te houden de 7710 heeft een probleem met HD zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Mijn Topfield TF7700HSCI heeft dezelfde problemen, Op mijn abonnement heb ik aleen Ned 1-2-3 HD stilstaand bevriezend beeld.

De Duitse vrije zenders zijn goed, behalve ZDF HD, is eerst wel goed geweest en nu stotterend beeld.

 

Is hier een oplossing voor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...