Ga naar inhoud


philips 40PFL5206H/12


Aanbevolen berichten


LET'S { THINK WE } MAKE THINGS BETTER,dat was de spreuk die ze jaren geleden hadden ,helaas is er weing van terecht gekomen,alles word tot op de laaste cent uitgemolken.

Produkt Hopeloos Iedere Lamp Is Pakties Stuk.

Display's die vroegtijdig de geest geven ,etc,en veel te duur,bijna alle printen worden in China gemaakt ,display's worden ook niet eens door philips gemaakt.

 

Bij somige types van Thoshiba krijg je 3 jaar garantie,indien je hem registreerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas toevallig onlangs een Philips gekocht en moet zeggen dat hij mij prima bevalt..is een PFL7606, zeer nette prijs, en incl. functies als Ambilight en 3D. Daarnaast ook nog een mooi aluminium afwerking in plaats van dat zwarte plastic wat je tegenwoordig overal ziet.

 

Ik ben er in ieder geval wel over te spreken tot nog toe...

 

Maar wat jouw TV betreft, ga eens kijken in de winkel wat je mooi vind, laat je adviseren, kijk nog eens rond op het internet enz enz. Een 'goede' televisie is nogal persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LET'S { THINK WE } MAKE THINGS BETTER,dat was de spreuk die ze jaren geleden hadden ,helaas is er weing van terecht gekomen,alles word tot op de laaste cent uitgemolken.

Een slogan uit de vorige eeuw maar wat dat melken er mee te maken heeft en wat de TS daar aan heeft ontgaat mij.
Produkt Hopeloos Iedere Lamp Is Pakties Stuk.

Ja die grapjes maakten we in de zeventiger jaren.

Daf duwen anders fietsen,

en Morris, met onze rommel rijdt iedere stommeling.

Display's die vroegtijdig de geest geven ,etc,
Ja bij Panasonic, LG, samsung, Sony, Sharp, en Toshiba is nog nooit wat kapot gegaan.
en veel te duur,
Ik denk dat de prijzen gewoon gangbaar zijn.
bijna alle printen worden in China gemaakt ,
Waar denk jij dat de printen van andere fabrikanten gemaakt worden?
display's worden ook niet eens door philips gemaakt.
Dat weet iedereen en de meeste fabrikanten kopen die in bij LG.

Als ze dan bij Philips vroegtijdig zouden uitvallen, dan zou dat bij veel meer fabrikanten moeten zijn.

 

Bij somige types van Thoshiba krijg je 3 jaar garantie,indien je hem registreerd.

Waarom alleen bij sommige types? Is de rest niet te vertrouwen?

In de winkel proberen ze je ook nog allerlei overbodige verzekeringen aan te smeren en heb je zo 5 jaar garantie als je maar betaalt.

 

Ik zelf heb in November 2011 gewoon weer een Philips gekocht, zoals alle andere TV's die ik ooit gekocht heb.

 

Ik heb op mijn werk het beheer over tientallen televisies van diverse merken en eigenlijk gaat er bijna nooit iets stuk.

Er is geen merk die eruit springt met meer defecten dan anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb pas toevallig onlangs een Philips gekocht en moet zeggen dat hij mij prima bevalt..is een PFL7606, zeer nette prijs, en incl. functies als Ambilight en 3D. Daarnaast ook nog een mooi aluminium afwerking in plaats van dat zwarte plastic wat je tegenwoordig overal ziet.

 

Ik ben er in ieder geval wel over te spreken tot nog toe...

 

 

Hallo,

 

Ik heb dit type ook en hij bevalt mij prima, en als je een beetje handig bent maak je van de bijgeleverde voet een mooie muurbeugel, scheelt toch weer een aardige duit ;)

 

Groetjes, BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...