Ga naar inhoud


E-mail via Ziggo op de iPad.


Belsat

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Een vriend van mij die net is teruggekeerd naar Nederland heeft moeite om via Ziggo zijn E-mail geconfigureerd te krijgen op de iPad-1. Internet, Skype gaan prima.

 

Is dit een bekend probleem?

 

Vriendelijke groeten, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die er op stond toen hij hem kocht, +/- 1 1/2 jaar geleden. Ik zal hem vragen... Ik wist niet dat er meerdere zijn :-)

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hang de ipad aan de mac of pc waarmee je altijd werkt.

itunes zal normaal gezien opstarten. Indien dit niet zo is start itunes zelf op. (let er wel op dat je de laatste versie van itunes hebt)

 

Selecteer de ipad in de linker kolom.

 

Je zit de versie staan en of er eventueel updates zijn.

 

post-31179-0-42230400-1342196415_thumb.png

 

 

Neem voor je update een back-up van je settings

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het doorgegeven. Die update is dus nodig??

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo is simpel te configureren op de iPad. Toevallig vandeweek voor iemand zitten doen. Op de site van Ziggo staat het goed uitgelegd compleet met screenshotjes. Loop de instellingen eens na. Of "gooi" het Ziggo account helemaal weg vanaf de iPad en stel het opnieuw in.

 

Op de iPad zelf kun je ook zien welke iOs je hebt instellingen -> Algemeen -> info

ziggomail.JPG

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...