Ga naar inhoud


kosteloos opzeggen,terugbetalen korting?


frododehobbit

Aanbevolen berichten

Ik heb een 2 jarig contract getekend in ruil voor een 50% korting voor een set.Nu ik had eigenlijk al een schotel hangen en heb dit setje verkocht. Omdat ik op de kanalen die al overgezet zijn naar de nieuwe mpeg4 norm bij de minste regen uitval heb denk ik er sterk over om op te zeggen nu dit kan zonder opzegvergoeding. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om de triplesat beter uit te richten maar zonder resultaat. Andere zenders blijven wel te bekijken. Nu vraag ik mij af of ik de verkregen korting dan moet terug betalen. Mijn eerste jaar van de 2 zit er deze maand op.

aangepast door frododehobbit
Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk,ik weet niet hoe het gaat bij tv operators,maar je kan bij telecom operators kortingen krijgen op de hardware,als je bvb een 2 jarig contract maakt.echter stelt de belgische wet (is ze eigenlijk al gestemd??) dat je na 6 maand kan opzeggen.indien je dit doet,moet je de restwaarde van je hardware promotie terugbetalen.ik denk dus als je,je contract na één jaar opzegt,dat je de restwaarde in jouw geval misschien de helft zal moeten betalen.let wel dat dit zo is bij telecom contracten,maar ik weet niet of dit zo is bij tv aanbieders.

hopelijk heb je er iets aan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet lukken nu ze terug kanalen eruitgooien zoals Sy fy en 13 street om je abbo kosteloos op te zeggen,staat zo in hun voorwaarden ,ook al heb je hun promo aanvaard

aangepast door thierry

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...