Ga naar inhoud


advies gevraagd over een internet radio


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraag over internet radio´s.

 

In mijn woning in Dubai draait de hele dag een radiozender: Radio Antsiva uit Madagascar.

Mijn vrouw is hier wild op.

Ze hoort die zender via mijn Blackberry of laptop via het portaal Tunein. Die zijn dan aangesloten via de line-out naar een Tivoli iPAL toestel met line-ingang voor goede weergave via een speaker.

Dat gaat prima, maar nu ben ik binnenkort weer in Duitsland en neem mijn laptop en BB weer mee.

Dan is het uit met de pret.

Dus ik ben op zoek naar een kleine niet al te dure internet radio. Nu heb ik vastgesteld dat de meeste internet radio´s via een bepaald portaal hun radiozenders aanbieden en deze Radio Antsiva zit daar niet bij.

Wie kan een www radio aanbevelen waar je gewoon iedere radiozender die via het www uitzendt op kan horen? Dus niet via een provider portaal.

Het liefst een niet al te grote, dan kan ie meegenomen worden van de woonkamer naar slaapkamer etc. We hebben LAN en WLAN.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met deze link kan ik het gewoon op de computer afspelen; http://tunein.com/tu...tationId=10195

 

Zou dus bij jou ook moeten kunnen denk ik, in winamp was het niet te vinden.

Kan het ook in mijn freec*m musicp.. afspelen maar die wil ik je niet aanraden omdat die soms slecht werkt met wifi (heb hem zelf nu aan draad) ga er een externe antenne aan maken.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begrijp ik...ik zoek dus een internet radio waar die link gewoon in te geven is en ik niet van een portaal afhankelijk ben.

Mijn vrouw gebruikt geen computer. Wel een laptop maar die wordt voor andere dingen gebruikt.

FM hoeft er niet op te zitten. De FM radio-zenders in Dubai zijn waardeloos en er is niet naar te luisteren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...