Ga naar inhoud


Mvision is dood


Penthe

Aanbevolen berichten

Het moge duidelijk zijn, het Spaanse Mvision schijnt geen geld meer uit te geven voor support en daardoor kunnen alle ontvangers met een interne kaartlezer geen updates meer verwachten voor hun sat aanbieder. De gxmax site is echt van de wereld verdwenen en is er is geen hoop meer op een terugkeer zelfs niet onder een andere naam.

 

 

Probleem zal zijn de enorme crisis in Spanje, bedrijven gaan bij bosjes neer momenteel en enkel internationale grote bedrijven kunnen het nog redden al ziet ik nu al gebeuren dat deze zich snel terug zullen trekken uit dit hopeloze Spanje.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach voordat het gros doorheeft dat er geen support meer is kan nog even duren, zodra dat goed bekend is gaat Mvision zelf ook neer want niemand koopt hun product zonder de alternative support.

 

Ik heb mijn HD-400S net een jaartje en kan hem weggooien zodra CD iets veranderd aan de codering, of hem enkel nog gebruiken met de FTA zenders die ik vrijwel nooit kijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nieuw support M-vision voor de cardreader

 

Bv Mvision HD-400S enz

 

Nu met fastscan.

 

werkt goed met cd-kaart.

 

Zapt nu super snel

 

Mensen gebruik wel ALLCODE!

 

http://203.169.142.68/

 

.

 

Heb nog even een vraagje.

 

Als je de FIRST THIS ONE-hd400s_0170_2to4m.upb hebt ingeladen en daarna F0202 bijv. Moet je dan bij een upgrade naar F0206 weer die FIRST THIS ONE-hd400s_0170_2to4m.upb file inladen?

 

Er is nergens enige feedback of documentatie te vinden hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. prima software maar... i.c.m. een TV-Vlaanderen smartcard op een aantal zenders enkel klank maar geen beeld, vb. Ketnet op 12, ATV, TVL en TV Oost en nog andere. Moet ik ergens iets wijzigen in de instellingen ? (het signaal op Astra 1 & 3 is OK.) Of heeft dit te malen met QPSK naar 8PSK of Mpeg4 ?

Nog iemand met soortgelijke ervaring ? Iemand een oplossing ?

 

Groeten,

 

Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie firmware gebruik je? (ik nog steeds F0168, door gebrek aan feedback), ik kijk ook nog steeds enkel via 19.2e dus kan je niet vertellen of ik beeld heb op 8PSK, gelezen in de beschrijving van de ontvanger moet deze dit gewoon aankunnen.

 

Ik wil een aantal zekerheden voordat ik upgrade, kan ik terug naar F0168 na de nieuwe firmware(vraag waar velen mee zitten, echter niemand geeft feedback). Er zijn wel een paar dingen die rond gaan over het net en 1 ervan is dat de ontvanger met firmware versie F0206 als je hem uitzet hij na 5 seconden weer aangaat met als eindresultaat deze altijd aan blijft staan en dus beslist geen oplossing, dit was heel lang geleden ook het geval dus neem ik aan dat er nu een heel nieuw team achter staat wat betrefd de kaartlezer support.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Penthe,

 

E.e.a. uitgeprobeerd...

 

Wanneer ik de Gmax F0168 gebruik heb ik geen problemen met ontvangst of decoderen van CD/TV-Vl. kaarten; wel geen fastscan.

 

Wanneer ik de nieuwe software (zie hiervoor) inlaad heb ik weliswaar fastscan maar heb ik op een aantal zenders geen beeld; wel klank.

Dit gegeven "geen beeld op een aantal zenders"" wisselt (= telkens andere) wanneer ik de software opnieuw inlaad.

 

NB.: het is dus perfect mogelijk om na het laden van de hiervoor vermelde software opnieuw de Gmax software in te laden. Uiteraard gebeurt dit alles op eigen risico...

 

Mvg. Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...