Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten


Vandaag weer aan het stoeien geweest en wat betreft oscam,werkt dit 100% zonder freezes...tenminste hier.

 

[reader]

label = server1

protocol = cccam

device = xxxxxx.xxxx.xxxx,poort <---- je serveradres met komma tussen ip en poort

account = gebruikersnaam,password <--- dus 1 regel voor gebruikersnaam en password Normaal heb je 2 regels 1 gebruiker 1 password

group = 1

cccversion = 2.0.11

cccbuild = 2892

 

dit is het enige wat er komt te staan,dus bv enable = 1 hoeft niet meer.

 

alleen deze 8 regeltjes en voila beeld zonder freez.

 

good luck all wel even je oscam opnieuw opstarten erna..

 

MvG stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man ben ik blij , dit werkt!! Im am in the sevens heaven :D

 

Ik dacht dat ik 2 boxen in de kliko kon gooien maar heb dit net in HDMU image(nieuwste) getest en werkt ! SUPER.

Durf nog niet te rebooten naar spark, even kijken of het ook blijft werken !

Eigenlijk durf ik nergends meer aan te komen nu het eindelijk werkt!!, maar ja ik had ze al weg willen gooien ,dus we gaan verder stoeien ,

nogmaals Dank!

 

Mvg Mumzel .

 

Ps. ik laat nog horen of het ook met spark lukt

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oscam.server van spark is een andere dan die van HDMU volgens mij,dus je kan hem daar gewoon ook invullen.

 

Ook het zappen gaat razend snel.zowel canaldigitaal als ziggo.

 

succes.

 

ow en ik heb hier ook een kliko dus als je ze weggooit gooi dan richting leidschendam haha

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik onthouden van die Kliko ;)

 

 

Ziggo heb ik hier ook , dus wil ik ook proberen of die ook via een clijn werkt.

Ziggo is een andere box , sat kijk ik via DM 800 en 8000, in de 8000 heb ik ook een C tuner in zitten en een ziggo kaart en deze shared de canaal digitaal kaart vanaf de 800.

Theoretisch zou ik de GM kunnen laten connecten met beide DM boxen toch?

Is dat al getest meerdere Clijntjes /boxen via oscam ?

 

I am a noob wat oscam betreft !Dit is de eerste kennismaking zo ongeveer. :(

 

na ,stap voor stap !!

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor je kan de GM laten connecten naar elke willekeurige box.

 

Ik ben ook een noob wat betreft sharen in het algemeen,maar ik lees me suf op div forums.

 

vandaar dat ik gisteren deze settings tegen kwam,en direct getest en tot nu toe nog niet 1 freez gehad.

 

waarom dit wel werk weet ik niet...MAAR HET WERKT en dat is voor mij het belangrijkste.

 

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen draait het hier ok ,nog steeds!!

intussen een cable scan gedaan en ook daarna nog beeld (eerder daarna alles weg).

 

stap voor stap !!

 

Graag hoor ik van iedereen die met deze Box werkt, welke fimware en welke plugin goed werkt ??

 

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog even deze geprobeerd : PKT GM Triplex NEBULA v3 (STi 7162)en amiko alien 2 , maar daar werkt dus de kabel niet. Later zag ik op het forum dat dat al bekend was. Dus nu maar dit erop gezet : HDMU_1253_E2_spark7162_211_git_4781_nodebug_nolcd_Diff3_ffm_Flash . Maar hier is de pakketlijst sterk uitgedund, nou kan ik helemaal geen plugins installeren. En via de stick installeren zoals in Spark mode lukt mij nog steeds niet. Hoe krijg ik hier de plugins in ? Kan ik ze met FTP plaatsen ? Waar ? Want ik schijn dus Mcas nodig te hebben om de smartcard te laten werken . Mvg : Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn 24 uur verder, al meer beeld dan ooit te voren maar na een tijdje FREEZES en soms 1 seconde beeld,(met HDMU en Oscam), na reboot gaat het soms weer even.

Na reboot moet ik wel steeds de oscam opnieuw starten desondanks het feit dat ik via de blauwe toets gekozen heb voor autostart aan.

this een hobby hé zolang we maar vooruitgang boeken.

 

hou jullie op de hoogte,ga zo kijken of ik de nieuwe spark 12,58 kan installeren.

grz Mumzel

aangepast door Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

update: nieuwste Spark firmware1.2.58 geïnstalleerd, kreeg aanvankelijk geen beeld met cline in oscam, na een tijdje alles controleren via DCC en niets te vinden opeens spontaan beeld(niets aangepast en vele minuten later)!?

 

we gaan verder!

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...