Ga naar inhoud


Afrekening Eneco


waveman

Aanbevolen berichten

Ook de afrekening van Eneco(energie) gehad ? Graag wil ik weten wie net als ik de meterstand per PC heeft door gegeven het zelfde in beeld kwam. Na het invullen van Electra meter I en II verstuurd en terstond kreeg ik in het rood of opgave wel juist was ! Hebben meer mensen op deze manier de meterstanden ingevuld en in rood de melding gekregen ? Of is dit standaard geworden. Mijn vrouw krijgt nu al gierende hartkleppen bij de ophande zijnde verhoging :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Waveman

 

Mij is hetzelfde overkomen bij EON.

Als commentaar heb ik vermeld dat de standen de eerste maal ( ik switch elk jaar)

verkeerd in de computer genoteerd zijn. Kreeg een e-mail ter bevestiging van

opgegeven meterstanden waarin de Meter 1 en Meter 2 opgave's wel correct

waren ingevuld, heb inmiddels de papieren jaaropgave met juiste standen

ontvangen en krijg ondanks de strenge winter een kleine 150,-- € terug.

Ga per 29-10 weer overstappen naar andere energieleverancier (€ 335,-- welkomspremie)

aangepast door Seniorsatter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij precies hetzelfde. Bij mij komt dat doordat mijn termijnbedrag is gebaseerd op een (opgegeven) jaarverbruik, maar ik nog niet het volle jaar bij Eneco zit. Dus wijken de opgaven af van de door Eneco berekende eindstanden.

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je kunt het voorschot bedrag toch zelf weer naar beneden zetten als je dat beter vind? Ik bij Greenchoice in ieder geval wel.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is dat je als trouwe klant die jarenlang bij dezelfde zit de hoofdprijs betaalt.

Ik ga nu van nuon waar ik al 10 jaar zit,naar eneco (voor 1 jaar) en dat scheelt me bijna 400 euro per jaar.

 

Wij zitten ook al jaren (14 of zo) bij nuon en nooit heb ik zin gehad om te bekijken of overstappen zin heeft.

gisteren toch maar even bekeken en wij zouden volgens de berekening 769 euro besparen per jaar.

het zal waarschijnlijk dan ietsje minder worden maar als er 600 vanover blijft is het toch een heel groot bedrag.

 

dit weekend gaan wij de overstap toch maar in orde maken.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...