Ga naar inhoud


netgear wnr3500V2 dubbele inlog via wifi


tipje

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort een vreemd verschijnsel op mijn router de netgear wnr3500V2

Wanneer ik via draadloze netwerk kijk naar mijn router zie ik twee keuzes die ik kan maken om verbinding te krijgen om draadloos te internetten.

1 x is beveiligd ( die ik zelf heb aangemaakt en altijd gebruikte)

en sinds kort is er nog een inlog die onbeveiligd is en de naam gebruikt wat mijn wachtwoord was voor mijn beveiligde inlog.

Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is, ik wil dus graag die onbeveiligde verwijderen.

Nu heb ik gisteren met Ziggo gebeld en die gaven me een nummer ( € 0,65 p/m) die me zouden helpen.

30 minuten met hun aan de telefoon geweest en nog steeds hetzelfde, kreeg als advies op het laatst dat hij waarschijnlijk toch niet werktte die extra inlog.

werkt dus wel.

nu hoop ik op jullie kennis en hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites


De router resetten en alles weer op nieuw instellen, of de onbeveiligde in log gegevens

wissen, of is dat niet mogelijk.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Firmware Version 1.0.2.14 bestaat er ook een 2e SSID die speciaal voor gasten is. Waarschijnlijk heb je die per ongeluk aangezet. Kortom deze uitzetten

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Firmware Version 1.0.2.14 bestaat er ook een 2e SSID die speciaal voor gasten is. Waarschijnlijk heb je die per ongeluk aangezet. Kortom deze uitzetten

moet ik ff zoeken waar en hoe dat moet??

De router resetten en alles weer op nieuw instellen, of de onbeveiligde in log gegevens

wissen, of is dat niet mogelijk.

restten heb ik al gedaan, zonder succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zo'n ding dus je zult even in de wireless settings moeten zoeken, maar er zal iets met guest netwerk staan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt inloggen met het ip addres van de router,wat ook kan, als je de installatie

cd nog hebt, daar mee kun je ook alles aan passen

post-40340-0-59647600-1350470510_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wilde een plaatje laten zien van de wireless settings, maar vind niet de optie van guest netwerk o.i.d

hoe kan ik een plaatje uploaden?

 

He Tipje

 

Ikzelf heb een Netgear 3700 en bij mij ziet het er als volgt uit.

post-49308-0-60874800-1350533666_thumb.png

'gastnetwerk'

 

post-49308-0-83274900-1350533678_thumb.png

'en dan de betreffende vinkjes aan- of uitzetten'

 

 

Overigens kom je niet altijd in je router bij het intypen van je het gateway adres.

Ik kom na een reset altijd uit in het ziggo modem. Ik weet dan ook niet zeker waar jij uitkomt.

Om hier zeker van te zijn typ je in je webbrower 'www.routerlogin.net'

Dan kom je zeker uit bij je router ipv je modem.

 

Suc6

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...