Ga naar inhoud


Signaal Ziggo slecht met DM800SE


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Beste mensen...

 

Ik heb het een signaal probleem waar ik niet echt uit kom.

IK heb een DM800SE waarmee ik in Den Haag Ziggo kijk.

 

Nu heb ik de meeste kanalen wel oke maar een aantal zijn niet goed nog en soms wel en soms niet.

Ik heb nu een Hirschmann versterker ertussen tot 12 dB en dan is het net aan, maar toch blijkt af en toe dat ik blokken krijg op sommige kanalen

 

Maar als ik dus me orginele Ziggo decoder erop heb is dit niet aan de orde dus ziggo erbij halen heeft geen zin.

Maar wat zou ik nog kunnen doen...

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een clone tuner of een originele?

De clonetuners die hebben slechter signaal.

 

hoe kom je daarbij ?

 

ik heb gister nog zo'n dm800se in me hand gehad die heeft exact dezelfde tuner als een originele en het signaal is het zelfde.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het signaal ook oversturen, ga daar maar eens mee spelen. Ik heb ook een hirschman versterker er tussen gezet ivm slechte ontvangst inhuis. En de DM800 en ook de 800SE had ik problemen met sommige kanalen en niet op de Humax. Na het terugschroeven van de versterkingsfactor waren bij mij de problemen opgelost. Tevens moet ik erbij zeggen dat door het vervangen van mijn coax door hoogwwardige eigenlijk de grootste klap al was gemaakt.

 

Ik heb zowel clone als origineel Dreambox tevens Humax + Vu Uno hier draaien. conclusie weinig verschil in performance wanneer het basis signaal niet goed is hebben ze allemaal problemen. Kabel ontvangst is wel wat gevoeliger/kritischer dan satelliet ontvangst.

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...