Ga naar inhoud


Rebox 9000 - nieuwe firmware 1.11.16


ton2207

Aanbevolen berichten

Ook voor de Rebox 9000 is er nieuwe firmware.

 

Release notes

• Shortcut menu upgrade: nieuwe icons en stijl, plus compacter formaat

• Slowmotion playback issue verholpen

 

Ook deze via netwerkupdate zonder problemen geïnstalleerd. Het enige wat ik tegen kwam is dat het pad naar de updateserver niet stond ingevuld. Dat heb ik hersteld, het juiste pad is:

 

www.reboxupdate.com/update/RE9000

 

Let op de hoofdletters!

  • Like 1

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb vanmorgen de nieuwe versie geinstalleerd. Upgraden ging goed maar na opstarten loopt de ontvanger na ongeveer een halve minuut vast. Kan dan ook niet in menu komen om terug te gaan naar fabrieksinstelling daarvoor loopt e ontvanger al vast. Twee keer geprobeerd met usb stick. De tweede keer via channel up procedure geen resultaat. Nu weer via channel up terug naar versie 10.57. Dit ging gelukkig wel goed. Heb loader 1.54.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo juist de laatste firmware geplaatst en met resultaat .

 

wel aandacht hebben voor het downloaden

 

heb hiervoor meermaals een vast loper gehad en met poorter terug ingang gekregen.

 

niet downloaden wire-less wel rechtstreeks aangesloten op router.

 

De virus scanner uit zetten,en geen te grote usb stick gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de nieuwe firmware via netwerkupdate erop gezet. Zowaar geen errors of vastlopers dit keer!

Alles schijnt te werken. (Ook de pauze toets weer, die was in de vorige versie om zeep geholpen)

Ook de tijdsinstellingen bleven netjes zoals ze waren. (Bij vorige versie verhuisde je naar Tonga...)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb nog iets ontdekt bij deze versie. Als je een bestand kopieert naar een andere map, en in die map staat al een bestand met dezelfde naam, wordt dit OVERSCHREVEN !! Voorheen kwam er een nummer achter het bestand te staan, zodat geen bestanden met dezelfde naam in de map kwam te staan.

Als je ze in de map Recordings laat staan, en je neemt het programma met dezelfde naam weer op, is er geen probleem, dan werkt het wel. Maar bij het kopiëren dus niet.

Voorheen nooit last van gehad.

Nu heb ik wel kort geleden de schijf opnieuw geformatteerd en deze keer in NTFS. Misschien heeft dat ermee te maken.

Ik kan dit niet controleren, want dan ben ik weer dagen bezig om alle opnames te kopiëren naar een externe schijf en later weer terug.

 

De reden waarom ik in NTFS heb geformatteerd is dat ik er vanuit ging dat als ik de schijf uit de Rebox schroef, en hem aan een pc hang, ik dan alle bestanden veel sneller zou kunnen kopiëren. Helaas dat blijkt ook niet te kunnen. Mijn PC herkent de NTFS van de Rebox niet !!

 

Is er iemand die dezelfde ervaring heeft met het verplaatsen van bestanden zoals hierboven beschreven?

aangepast door Ronald12345

Met vr. gr. Ronald

Rebox 9000 HD PVR v1.11.07

1TB WD10EURS AV-GP

Samsung C8700

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heeft iemand nog nadelen van deze firmware versie ondervonden? Ik draai nu op 1.09.90. Of kan ik beter 1.10.57 nemen?

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.11.16 werkt stabiel bij mij. Staat er al vanaf het moment van uitkomen op.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...