Ga naar inhoud


Seca 3 kaart op zwart


hugogertie

Aanbevolen berichten

Ik werk met een ET 9000 draaiend met oscam en dienst doet als server met 5 ontvangers. Sinds vanmorgen krijgt mijn kaart straf en valt op zwart, alle limmits zijn geprogrammeerd in de config van Oscam.

Raar is dat die tot vanmorgen 01.00 uur goedt heeft gewerkt en daarna verkeerde emc stuurt.Wanneer ik de boel stand alone laat draaien op een ET 5000 met dezelfde oscam versie komt het beeld weer terug na een tijd maar zodra ik de kaart weer in de et9000 doe geeft hij na een tijd weer verkeerde emc's af en is het beeld bevroren.

 

Hebben meer mensen dit probleem of gehad ook met andere apparatuur en is er een oplossing.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb hem nu weer op Ned1 HD staan van de et5000 en beeld is weer terug , maar is dit dus niet voldoende moet die op Ned1 SD worden gezet ?

Helpt een heractivatie ?

is de kaart dan gereset of terug gevallen naar 2 sid's ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor meer dan een uur op ned 1 sd zetten daarna weer zappen

 

Ik weet niet waarom maar op Ned1 HD werkt het niet maar wel als je hem een tijd op Ned1 SD hebt gehad is het probleem opgelost. :grin:

Vreemd weer een niet te begrijpen verhaal van CD waar helemaal niets over is terug te vinden op die site van CD helaas weer een gemiste kans. :cry:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor we zappen met een paar man en zwart de zooi! Wat zij het toch een stel kl..tz.kken bij cd iets wat goed werkt moet op zwart.

Kaart eruit gehaald en beeld op de manier die niet mag. Als ze blijven rommelen abbo eruit en...........

Wat we hierboven hebben gedaan is dus geen oplossing.

Zijn er veranderingen doorgevoerd die wij niet weten?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor maar hij moet dus echt wel een paar uur op ned 1 sd staan om hem weer volledig werkend te krijgen met 4 sids waarom weet ik niet maar proefondervindelijk heeft een ander dat getest.

 

(zelf maak ik maar gebruik van 4 sid max totaal hier in huis)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die kaart dan weer gereset door die amateurs?

Zooi staat hier al vanaf januari op max4 sids.

Zet de kaart wel vannacht in een ontvanger op nl1sd maar het is gewoon te gek om los te lopen!

Draai vanavond wel op ......... Werkt nog beter dan met een kaart, en wat was ook al weer de bedoeling van die amateurs..... Juist dat weet iedereen nog.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor maar hij moet dus echt wel een paar uur op ned 1 sd staan om hem weer volledig werkend te krijgen met 4 sids waarom weet ik niet maar proefondervindelijk heeft een ander dat getest.

 

(zelf maak ik maar gebruik van 4 sid max totaal hier in huis)

 

Hoe weet je dat de kaart weer 4sids heeft?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...