Ga naar inhoud


Activeringskosten voor HD-pakket bij 2e extra kaart ??


Pieter-Brugge

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel op mijn hoofdkaart het oude Familie (met themazenders) - hd-pakket -en Film1Sport1 pakket.

Dankzij dit oude themapakket had ik tot voor kort ook Discovery Science en de SyFy en 13th Street zenders.

Jammer genoeg zijn deze ondertussen verdwenen.

 

Op mijn tweede extra kaart heb ik voor 2,5 euro het gewone familiepakket

 

Op een derde kaart heb ik dan het set-top box pakket aan 1 euro of 1,5 eur (weet ik niet hoeveel het juist is)

 

Omdat mijn tweede televisie (extra smartcard van 2,5 euro) nu ook hd proof is zou ik hierop het HD-abonnement als extra pakket

vanaf januari 2013 willen bijvoegen.

 

Dit is geen grijze kaart omdat deze toen nog niet bestonden en ook oranje kaarten konden als extra-kaart geregistreerd werden.

 

In de "mijn canal digitaal" omgeving zie ik op het eerste zicht geen probleem en is dit pakket wel makkelijk toe te voegen. Het extra

te betalen bedrag voor dit abonnemet is 5 euro/maand.

 

Zitten er hier nog addertjes onder het gras of weet iemand of hiervoor extra activeringskosten aangerekend worden?

Hoop van niet want deze kaarten zijn eigenlijk vroeger al geregistreerd en toen werden er ook al kosten aangerekend?

 

 

Groeten,

 

Pieter

aangepast door Pieter-Brugge

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gerard,

 

Bedankt voor de info, de bedoeling is omdat dit inderdaad online te doen via "mijn canal digitaal".

 

Kosten van 3,95 zijn niet onoverkomelijk, dus zal vanaf 1 januari volgend jaar dit er bij nemen.

 

Contractduur zal wel weer automatisch verlengd worden, maar da's geen probleem want ben niet van plan om over te schakelen.

 

Vond dit niet direct terug op de site van canal digitaal, site is echt hiervoor niet duidelijk en zit slecht in mekaar !

 

groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een abonnement afsluit via Mijn CanalDigitaal krijg je de activerings kosten van je extra pakket te zien.

Sluit je een extra abonnement via de tefoon af dan krijg je de activerings kosten te horen. ;) Wat overigens veel duurder is.

 

Op de site is hierover momenteel niets te vinden, vroeger stond het wel vermeld.

Ik vermoed dat ze bij CanalDigitaal de drempel om een extra abonnment af te sluiten willen verlagen zonder dit ten koste van de inkomsten te laten gaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan,

 

Bedankt voor de verduidelijking,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...