Sprietje Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Bekijk de bijlage om te zien welke kop je in de klem moet zetten (de Astra 3) en dan de schotel op de Astra 3 uitrichten, bijv. op TV Gelderland.
politieagent Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Morgen Sprietje!We hebben op Astra 1 19,2 Niveau 76% en kwaliteit 79%!Astra 3 23,5 Niveau 76% en Kwaliteit 81%!Het LNB is speciaal voor schotels vanaf 80 cm!We krijgen alleen geen enkele zender op 23,5!!Groetjes politieagent!!
Sprietje Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Kun je TV Gelderland ook niet ontvangen? Die staat gewoon in de fastscanlijst. Het is een ongecodeerde zender.
politieagent Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Hallo sprietje!Als ik in het menu gaat van Astra 1 en dan 2 en dan 3!Die stappen gaan heel langzaam!Heb ik die hoge waarde bij Astra 23,5! Zet ik hem op Gelderland geef die Niveau 39% Kwaliteit 16%!Ik snap het niet ik hoop jij!!Groet van politieagent!!
Sprietje Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Nee, daar kan ik ook geen touw aan vastknopen. Misschien de ontvanger een beetje gammel? brak noemen ze dat tegenwoordig als ik het goed heb?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen