Ga naar inhoud


Hoe best een extra kaart aanvragen


TiVe

Aanbevolen berichten

Hoe kan er best een extra kaart aangevraagd worden (2,5 euro/maand, Vlaamse zenders)? Als ik op de TV Vlaanderen website op 'Bestel nu' klik (http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/digitale-tv/optie-extra-kaart.aspx) kom ik op de webshop terecht op de pagina van de ontvangers??

Als ik via 'Mijn TV Vlaanderen' ga, kan ik 'Extra kaart' niet aanvinken, ofwel kom ik op een pagina om online een hoofdabonnement aan te vragen of een 2e/3e smartcard te registreren (nergens wordt 'extra kaart' vermeld).

Ik wil vooral vermijden dat ik ongewild inteken op een 2e volledig pakket (basic...), gezien de reputatie van TV Vlaanderen tegenwoordig... éénmaal iets niet in orde is krijg je het blijkbaar niet meer zomaar rechtgezet of krijg je x rekeningen voor iets wat je niet wilt of gevraagd hebt.

Ik heb geen ontvanger of CI-module nodig (heb ik allebei al).

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoop van harte dat alles goed verloopt voor jou, maar als je denkt dat het simpel is lees dan mijn draadje eens: http://www.sat4all.com/forums/topic/326718-aanpassen-abonnement-tvv-wat-een-lijdensweg/

 

En ik kan er nog een vervolg aan toe voegen. Ik had op 1 oktober nog 10,90 euro betaald voor volledig maand oktober maar op 10 oktober werd dit abonnement gedowngraded naar het zenderpakket voor de extra kaart, met ander woorden, ik had betaald voor een maand maar heb dus maar 10 dagen kunnen genieten van alle zenders voor dit pakket. Ik stuur hen een mail om te vragen wanneer ze mij het teveel aangerekende abonnementsgeld zouden terugbetalen (referend naar hun begeleidend schrijven naar aanleiding van de overname waar hetzelfde stond vermeld ivm teveel betaalde abonnementsgeld).

 

Antwoord van TVV:

U hebt op 6-12-2012 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

Zoals ook vermeld op de overnameformulieren en algemene voorwaarden wordt er bij een overname van smartcard de huidige maand volledig aangerekend aan de oude abonnee. En de nieuwe formule vanaf de eerst volgende maand bij de nieuwe abonnee.

Aangezien de overname in oktober is uitgevoerd wordt er in oktober het basic aangerekend en vanaf november een extra kaart.

 

 

Net zoals de vorige keer doen ze alsof ze (en dan bedoel ik Joris van TVV klantendienst) alsof ze het niet begrijpen en krijg je zo'n domme antwoorden.

Ik was de oude abonnee en ook de nieuwe abonnee, en ik heb betaald (via domiciliering) alleen werd mij abonnement gedowgraded alvorens de maand waarvoor ik had betaald ten einde was.

 

Nieuwe mail gestuurd en gezegd dat als ik betaal voor een maand dan ook het recht heb om alle zenders uit dit pakket te kunnen zien voor de volledige maand en gevraagd als dat ook in die voorwaarden stond dat een abonnement gedowngraded word alvorens de maand ten einde is.

Puur bedrog en diefstal noem ik dat en dat noemt zich een klantendienst...

 

met vriendelijke groet,

VU+Duo + HDD 1TB met OpenPli 4.0 - Philips PFL9704 - Onkyo TX - SR674E - Sony RDR-HX900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies waar ik voor vrees. Met al de verhalen die ik lees durf ik al niks meer veranderen aan mijn abonnement!

Misschien toch beter een Clone+ of Smartwii nemen ... ze werken card sharing zelf in de hand...

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

' tja ongelooflijk wat die schoften allemaal kunnen doen zonder dat ze ook maar op de vingers getikt worden...hier nog enkele gebundelde klachten:

 

http://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-tv-vlaanderen/ ;

http://tevredenheid-reviews.woutervhb.be/reviews.asp?aanbieder=TV%20Vlaanderen ;

http://www.talktoo.be/klachten/tv-vlaanderen/215

 

mvg,

VU+Duo + HDD 1TB met OpenPli 4.0 - Philips PFL9704 - Onkyo TX - SR674E - Sony RDR-HX900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...