Ga naar inhoud


Hebben er mensen ervaring met de M7 sat801 satelliet ontvanger


OpaSatje

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ben gezellig aan t zoeken naar een goede satelliet ontvanger, heb er enkele in mijn lijstje.

Maar zijn er mensen op t' sat4all forum die mij kunnen vertellen of de M7 sat801 een goede keus zou zijn voor een satelliet ontvanger ?

Of het een fijn, apparaat is in gebruik en menu enz: hoor heel graag reactie's van mensen met ervaring van deze M7 sat801.

 

Vriendelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil je niet ontmoedigen, maar velen, ook ik, raden een ontvanger van M7 (CD/TVV) af. Deze zijn dikwijls beperkt met de mogelijkheden en M7 is nogal eens traag met nieuwe software als dit nodig is.

Kies liever voor een "Linux" ontvanger, dit zijn ontvangers die werken op het Linux systeem.

Indien nodig, kan je zelf te kust en te keur, van alles zelf aanpassen.

Zo is er bijv. software van PLi en VTi, laatste heeft mijn voorkeur. Daar werken mensen dag en nacht aan de software, en

je bent altijd up to date, met een paar niet moeilijke handelingen, zet je nieuwe software op je ontvanger of een update hier van.

 

Aanbevolen merken, ik durf te beweren de beste, zijn Dreambox en Vu+, laatste heeft mijn voorkeur, dit in verband met de prijs.

Ze zijn wel duurder dan hetgeen jij op het oog hebt, maar juist met deze 2 merken, kan je altijd ongestoord van TV genieten en ben je af van de nukken van Canaal Digitaal.

 

Dus, bezint eer gij begint:

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er zo ééntje voor de slaapkamer , eenvoudig te bedienen toestel met uiteraard beperkte mogelijkheden , maar het werkt wel redelijk stabiel , geen zorgen over updat's want dit gaat automatisch ( s'nachts rond 3 uur ) ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...