blitzteam Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 (aangepast) als ik op de site video.sport1.nl wil inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord welke ik ook gebruik om in te loggen bij mijn canaldigitaal, krijg ik de vermelding dat mijn email of wachtwoord onbekend is.Sport1 biedt vanaf half januari Sport1 GO. Een nieuwe online kijkservice, speciaal voor klanten met een Film1Sport1-pakket, het optiepakket Sport1 of het TopHD-pakket.Met Sport1 GO kun je i.c.m. een internetverbinding op je computer, iPad of iPhone naar alle kanalen van Sport1 kijken.Sport1 GO biedt je: Picture-in-Picture, waarmee je naar meer dan één kanaal tegelijk kunt kijken. 6 Kanalen: Sport1 Select, Voetbal, Golf, Tennis en nog 2 extra kanalen 24 uur per dag toegang tot alle live kanalen Toegang via iPad, iPhone en via de computer, ook tot Sport1 Gemist. Sport1 Matchcenter stuurt je van alle voetbalwedstrijden die Sport1 uitzendt, notificaties naar je player. Als er een doelpunt valt of een rode of gele kaart, krijg je een melding. En als je het touch screen aanklikt, speelt het moment picture-in-picture af in je scherm. Zo kun je straks kijkenHeb je een (apart) abonnement op Sport1? Film1Sport1 of het TopHD-pakket? Dan kun je gratis genieten van Sport1 GO. 19 februari 2013 aangepast door Michel Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
ericc14 Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Hoi, Op de site van canaldigitaal staat dat dit pas eind februari gaat starten.
blitzteam Geplaatst: 14 februari 2013 Auteur Geplaatst: 14 februari 2013 Sport1 GO is nu beschikbaar via internet. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
D.Quijote Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 Ik dacht dat is misschien leuk voor de F1, dan neem ik een strippenkaart voor 25 euro voor 10 keer, maar: Kan ik de streams vanuit het buitenland bekijken? Nee, de wedstrijden op Sport1 Go zijn enkel vanuit Nederland te bekijken. Sport1 heeft alleen de rechten om ze in Nederland te bekijken Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Moderator ceesv Geplaatst: 14 februari 2013 Moderator Geplaatst: 14 februari 2013 Je kan toch vanaf Spanje naar Nederland tunnelen of zoiets dergelijks? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
robkds Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Ik heb zojuist mijn abonnement met Sport1 HD uitgebreid. Inmiddels is mijn kaart al bijgewerkt en ik kan dus al via de schotel kijken nu. Inloggen met mijn account bij Sport1 Go lukt nog niet. Hoe lang duurt het ongeveer voordat die login ook gaat werken? Iemand een idee? PS ja ik gebruik de juiste knoppen op de Sport1 Go site.
robkds Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Ik heb zojuist mijn abonnement met Sport1 HD uitgebreid. Inmiddels is mijn kaart al bijgewerkt en ik kan dus al via de schotel kijken nu. Inloggen met mijn account bij Sport1 Go lukt nog niet. Hoe lang duurt het ongeveer voordat die login ook gaat werken? Iemand een idee? Update: inmiddels werkt het, zowel de app op de iphone als op de pc. Er was blijkbaar een storing. Verder was ook nergens vermeld dat je wel een Sport1 Go account moet maken. Jammer dat dat nergens terug te vinden is op een statuspagina.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen