Ga naar inhoud


Jailbreak ongedaan maken?


Murdock

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik heb een Ipad 3 waar nog IOS 5.1 op staat met jailbreak. Ik wil die jailbreak ongedaan maken zodat ik kan upgraden. Kan iemand mij vertellen met welke software ik dat het beste kan doen? Raak ik dan mijn legaal betaalde apps kwijt? Wat gebeurt er met de apps die ik via Installious heb geodnwload?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aan ITunes hangen en kiezen voor herstellen.

App's van Installious zijn weg.

Gekochte app's zijn via de app store gewoon weer te installeren, bij updates -> Aankopen.

je zou een backup kunnen maken in ITunes of de cloud, en deze na het herstel terug zetten.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

De ipad verbinden met de pc en itunes starten.

Maak een reservekopie

 

schermafbeelding2013021t.png

 

Daarna de ipad herstellen

 

schermafbeelding2013020f.png

 

Updaten naar 6.1 en de net gemaakte reserverkopie terug zetten.

 

Daarna de evasiOn jailbreak toepassen.

Het enige verschil met vorige jailbreaks is dat na de installatie je de jailbreak op de ipad zelf moet doen dmv een app die er word opgezet te starten.

Let op, tap slechts 1x op die app.

Als je je toestel met een code hebt beveiligd zet deze dan UIT. Anders kan je tijdens de jailbreak wel eens problemen hebben

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat levert een jailbreak op eigenlijk? Tot nu toe alles op I-phone en I-pad gekregen zonder jailbreak.

 

Zie http://www.appletips.nl/veelgestelde-vragen-over-jailbreaken/

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik al weet, jailbreaken heeft weinig nut. De mijne was al simlock vrij. Via eeen abbo leg je altijd toe.

Wifi uitschakelen kon jezelf ook al.

Er content opzetten die Apple niet wil gaat ook zonder  jailbreak. Nreem films, muziek , boeken, etc.

Gaat via reguliere apps uit de i-tunes stores. Je mag er b.v. ook Kindle booeken opzetten of uit project Gutenberg.

Kwestie van Itunes leren bedienen om iets over te zetten naar Phone of Pad. Is meeste mensen kennelijk niet duidelijk..

Nog voor IOS 5 had ik airprint. ook zonder jailbreak. zelfs op printers die oud waren. Als je het gaat doen waarom dan geen HTC of Samsung goedkoper gekocht.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...