Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste mensen ik zou graag tvv in nederland willen ontvangen nu heb ik al gebeld met een medewerker van tvv maar die zegt dat dit niet mogelijk is zonder geldig adres in belgie terwel ik er gewoon netjes voor wil betalen is er niet een andere mogelijkheid dat ik dit gewoon kan kijken????

Geplaatst:

De bekende weg nemen zoals zovelen al gedaan hebben. Buiten je huidige abbo neem je een zogenaamde extra kaart die je na aankoop en activatie €2.50 per maand gaat kosten. Je zoekt een Belg die zelf ook een extra kaart wil nemen bij TVV en jullie ruilen dus deze extra kaart. Elk betaald gewoon zijn eigen kaart verder alsof er nooit geruild is.

Duidelijke afspraken maken met elkaar voorkomt narigheid achteraf indien een van jullie beiden wil stoppen.

Geplaatst:

Of je kan gewoon een huis huren in België, zoals hier werd voorgesteld... :-)

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Geplaatst:

Ja dat kan maar vind maar eens iemand die dat wil en je hebt dan ook niet alle zenders als je de 2e kaart krijgt bij cd is dat het fam hd paket dan zou je het enter paket niet kunnen zien terwijl ik wel bij tvv die 20 euro per maand wil betalen

Geplaatst:

Ik ben van mening dat je beter in NL een abbo kunt afsluiten met CDS voor het familyHD pakket, en dan zien een 2de kaart te regelen voor TVV zoals hier boven gemeld is.

Op die manier heb je alle HD zenders die ook op een volle TVV kaart zitten.

En het is nauwelijks duurder dan een vol TVV abbo: € 22.45 voor de combinatie ipv € 20.90 bij TVV

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben van mening dat je beter in NL een abbo kunt afsluiten met CDS voor het familyHD pakket, en dan zien een 2de kaart te regelen voor TVV zoals hier boven gemeld is.

Op die manier heb je alle HD zenders die ook op een volle TVV kaart zitten.

En het is nauwelijks duurder dan een vol TVV abbo: € 22.45 voor de combinatie ipv € 20.90 bij TVV

Willy

ik denk dat je het beste voor een light pakket kan gaan aangezien als je al een cd kaartje hebt je niet meer zit te wachten op de extra zenders van tvv aangezien die ook op het kaartje staan van cd over het algemeen,het zal waarschijnlijk gaan om zenders als vtm hd en vitaya,vijf, 2be, vier, acht neem ik aan,discovery hd history hd enzo dat is ook bij cd te verkrijgen aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

vtm hd en vitaya,vijf, 2be, vier, acht

Staan ook op een tweede kaart van TVV.

En als je dat niet wilt is een idd een light kaart ruim voldoende.

Willy

PS: sommoge dealers willen nogal wel iets regelen voor het nemen van een abbo.  Dus ff navragen bij een dealer.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen