Ga naar inhoud


Geen eredivisielive hd


YUGI

Aanbevolen berichten


ik maak nu een nieuwe cables.xml die plaats ik zo daarna even opnieuw scannen

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is de goeie cables.xml voor deze regio,deze dus gebruiken en zenders even opnieuw inscannen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt stevie-v, ik laat weten of het gelukt is. Hoe maak je een cable xml is daar een generator voor.

 

GR

er is een website waarop ik kan zien wat de veranderingen zijn op het gebied van oa de modulatie per ziggo regio en dat is één van de dingen die ik dan aanpas met behulp van een xml editor (ik pas dat handmatig aan) dat is een programma wat ik gebruik op mijn pc,heel moeilijk is het allemaal niet je moet je er heel even in verdiepen,bij jou cables.xml file klopte de modulatie niet ook had je er alle ziggo regio's in staan dat is ook niet nodig dus deze cables.xml is enkel voor jou ziggo regio,deze cables.xml is up to date en daar kan je weer mee vooruit heel veel veranderingen vinden er over het algemeen namelijk niet plaats aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke settings moet ik hier plaatsen ?
Je kan ook een volledige zenderlijst gebruiken dan hoef je zelf de zenders niet te scannen
Geef eens aan hoe jij je zenders scanned,maak je wel gebruik van de cables.xml file ?

 

MANUAL:
 - ftp cables.xml naar /etc/tuxbox/
 - reboot je ontvanger

 - Tuner configuratie: ALS JE 2 DVB-C TUNERS HEBT 2x IDENTIEK DOEN DUS VOOR A & B
 Tuner type: DVB-C
 Configuratie modus: Geactiveerd
 
Netwerk ID:9700
 Gebruikte zoekmethode: Provider
 Zoek op provider: (hier de file cables.xml selecteren in de folder /etc/tuxbox/)
 
 
 
- Handmatig zoeken
 Tuner: Tuner A B of C (dat ligt eraan wat je Kabel tuners zijn)
 Zoekmethode: Compleet
 Netwerk zoeken: Nee <= BELANGRIJK, ZORG DAT HET OP NEE STAAT
 Alles wissen: Ja
 Alleen ongecodeerd: Nee
 
 
 
 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zoekt een zenderlijst als ik het goed begrijp die up to date is van jou regio,ik zit in regio 1111 ik heb op dit forum al zenderlijsten van die regio geplaatst die maak ik dan helemaal zelf,van regio 9700 heb ik wel een link maar ik weet niet hoe up to date die is je kan hem proberen maar nogmaals dit is GEEN zenderlijst die ik gemaakt heb het is er eentje die ik ergens gedownload heb.

je kan met dreamboxedit copieeren en plakken dan kan je met deze lijst misschien wel jou perfecte lijst maken en de missende zenders toevoegen,mijn zenderlijsten maak ik alleen voor regio 1111 en binnenkort kom ik weer met een nieuwe lijst voor die regio

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die zenderlijst geupload hier dus ik hoop dat dat werkt ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen namelijk,nogmaals deze lijst heb ik niet gemaakt...ik hoop dat je er wat aan hebt

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...