Bareus Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 Hoi, ineens vanmiddag hier van :44 naar 3C gegaan regie 8600 Meer mensen daar last van? kom thuis van werk weg beeld :-) na aanpassing uiteraard weer beeld! Meer regios die veranderd zijn ?! Bareus
Consolez Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 In regio 1111 zo te zien ook. Ik krijg wel nog steeds aanvragen met 44 binnen. Whitelist voor nu maar even aangepast naar 0604:44;3C
greevels Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 In regio 1111 zo te zien ook. Ik krijg wel nog steeds aanvragen met 44 binnen. Whitelist voor nu maar even aangepast naar 0604:44;3C Je bedoelt dus zo 0604:44,3C 1
Consolez Posted April 18, 2013 Posted April 18, 2013 (edited) Je bedoelt dus zo 0604:44,3C Inderdaad ! Excusez moi.... Jammer dat berichten hier maar tijdelijk bewerkt kunnen worden.. Edited April 18, 2013 by Consolez
MastaG Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Waarom heeft Ziggo dit gedaan? Wellicht komt er een change aan dat net als bij cdnl een slotje op het kaartje gaat bij teveel afname?
DoeEensGek Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Een half jaar geleden is dit omgezet naar 44, nu weer terug naar 3c. Regio 5555/8888 is nog steeds 44. Waarom dit gebeurt is... zullen we denk niet te weten komen.
MastaG Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Is het trouwens mogelijk om voor Irdeto2 een dergelijke beveiliging als cdnl te implementeren? Digiturk doet bijvoorbeeld aan pairing en zelfs als je pairing weet te breken dan worden de updates alleen nog maar correct verwerkt op de originele box. Zover ik weet ben je bij Ziggo vrij om je eigen ontvanger/ci te gebruiken, al geven ze alleen support op een select aantal modellen. Ik vraag me af hoelang Ziggo dit tolereerd met alle cardsharing die nu plaatsvind..
stevie-v Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 (edited) Is het trouwens mogelijk om voor Irdeto2 een dergelijke beveiliging als cdnl te implementeren? Digiturk doet bijvoorbeeld aan pairing en zelfs als je pairing weet te breken dan worden de updates alleen nog maar correct verwerkt op de originele box. Zover ik weet ben je bij Ziggo vrij om je eigen ontvanger/ci te gebruiken, al geven ze alleen support op een select aantal modellen. Ik vraag me af hoelang Ziggo dit tolereerd met alle cardsharing die nu plaatsvind.. ziggo word echt niet zoveel geshared denk ik,in het buitenland heb je er al niks aan en daarbij moet je ook nog eens net in een ziggo gebied wonen,satelliet is veel veel interessanter aangezien je een schotel bijna overal in europa kan plaatsen wat veel meer zal gebeuren is dat de ziggo kaart onderling word geruild aangezien je daar 3 of 4 kaartjes kan krijgen met op alle kaarten het hele pakket als je daarvoor betaalt hebt Edited April 19, 2013 by stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Bareus Posted April 20, 2013 Author Posted April 20, 2013 :-) idd ...... Vooral geen slapende honden wakker maken !
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now