TeamWP Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 Kan iemand mij aangeven waar ik afstelgegevens voor de schotel kan vinden op coordinaten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 Beste TeamWP Welkom op dit forum Betreft het een schotel met slechts één lnb, dan is de site www.dishpointer.com prima te gebruiken.Gaar het om multiontvangst, dat kun je het beste deze site nemen:http://www.***geen-reclame***/nl/wavefrontier_calc.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulk Geplaatst: 25 mei 2013 Delen Geplaatst: 25 mei 2013 (aangepast) Net lid geworden, eerste vraag gesteld en binnen 4-uur antwoord! Maar, dank je wel ? Neu...... Viel me zo op... Jan. P.S. Is het zo moeilijk om even te laten weten of een antwoord afdoende is...,.? Je bent tóch maar even voortgeholpen, per slot van rekening. 25 mei 2013 aangepast door ulk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TeamWP Geplaatst: 25 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2013 Inderdaad bedankt, maar ben VLAK HIERNA geconfronteerd met zware kanker bij mijn Schoonzus. Dus nogmaals BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulk Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Inderdaad bedankt, maar ben VLAK HIERNA geconfronteerd met zware kanker bij mijn Schoonzus. Dus nogmaals BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sportief. ........... en sterkte (Waar bemoei ik me toch altijd weer mee...?) Groet, Jan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TeamWP Geplaatst: 26 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Ik erger mij ook altijd aan mensen die, als ze geholpen zijn, niet "bedankt" kunnen zeggen. Het was mij in dit geval totaal ontschoten en zo niet de bedoeling. Groet Willem 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen