Ga naar inhoud


Rebox RE-8500HD PVR


atlas

Aanbevolen berichten

hallo mensen mijn naam is atlas en ik ben nieuw hier en in bezit van een 8500hd-pvr ontvanger.

ik zie dat men andere sw kan plaatsen in de rebox .

is er voor de 8500 ook andere sw te krijgen ?

zo ja is het mogelijk om hier te vertellen wat ik dan nodig heb en hoe het moet gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


beste atlas,

 

welkom hier.

 

Voor het terugvinden van de laatste FW en eventueel de instructies/handleiding verwijs ik je door naar  www.rebox.tv

 

afhankelijk van je huidige firmware en loader versie is het mogelijk dat je eerst RE8500HDPVRV19999_stap_1.ird en RE8500HDPVRV20972_stap_2.ird dient te installeren. Maar: enkel indien jouw huidige firmware versie lager dan v1.99.99 is!!!!

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Atlas eerder doelt op alternatieven voor de Rebox software zoals Octagon: Des te meer informatie je hier geeft, Atlas, des te passender de reactie(s).

 

Installeren van Octagon staat (in o.a. meerdere onderwerpen op dit forum) uitgebreid beschreven: een kwestie van teruglezen.

 

De 8500 is een product van het Koreaanse Fortis, en wordt door meerdere leveranciers (in o.a. Nederland, Duitsland, Engeland, Ukraine, Scandinavië) aangepast voor hun doelgroep en verkocht. Al deze producten lijken op elkaar, en de firmwares zijn in principe uitwisselbaar.

 

Bedenk wel wat je met je 8500 wilt doen: "gewoon" tv kijken en opnemen of wil je experimenteren ?

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedenk voor jezelf wel, dat Rebox alleen service en garantie verleent aan je box wanneer daar de originele Rebox software op geïnstalleerd is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...