Ga naar inhoud


Rebox RE 2210, SW. 2.11.49 in orde?


cornelis2000

Aanbevolen berichten


In verband met mogelijke issues met software 1.11.44 en 2.11.49 na 8 mei 2013:
Audio dips in radio services, gecodeerde opnames, gecodeerde zender/service fout meldingen
Hebben we besloten deze offline te halen.
NOTE:
Voor de Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers (zoals RE-2200HD PVR, RE-2210HD PVR, RE-4000HD PVR) gold dit niet.
Echter, per 26 juni 2013 hebben we helaas (na enkele meldingen) geconstateerd dat nu óók de versie 2.11.49 voor deze ontvangers dit euvel vertoond. Kennelijk zijn de CDS storingen/wijzigingen nog niet ten einde.
Heb je deze audio dips dus ook, en gebruik je de radio services veelvuldig, installeer dan graag de vorige versie: 2.11.07

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De internet site van de importeur bevat alle informatie.

 

http://www.rebox.tv/documentatie.html

 

Op deze bladzijde staat bovenaan een pdf met een stap voor stap instructie hoe de software van je ontvanger te updaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is de download pagina van Rebox.  http://www.rebox.tv/software-updates.html

 

Bedenk wel dat je alles voor eigen risico doet.

 

De software die je zoekt staat onder RE-2210HD PVR

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is raadzaam?

Als ik het updaten voor eigen risico doen is dat ook wat! Ik kan nu niet overzien wat de gevolgen zullen zijn. Alles werkt nu prima met de Rebox re 2210, alleen moet ik me om de haverklap initialiseren bij CanalDigitaal. Waarom dat steeds moet is me een kompleet raadsel.

In de nieuwe relaese staat iets over het initaliseren van Canaldigitaal.

Graag even uw goede raad svp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op zich is het updaten van software geen risicovolle bezigheid.

Er is echter altijd een kleine kans dat je ontvanger daarna niet meer werkt.

Bijvoorbeeld door een korte netspanning onderbreking o.i.d.

 

De ontvanger is daarna meestal weer met recovery software (programma Porter) en een nul modem kabel via de seriële aansluiting in orde te brengen.

 

Dit vraagt wel enige kennis en ervaring met computers.

 

Ben je hiermee vertrouwd, kan je de software zelf vernieuwen.

Voel je je niet prettig bij deze handelingen kan je ook terug gaan naar je handelaar en hem het laten uitvoeren, onder verwijzing naar de problemen die je met je ontvanger hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...