Ga naar inhoud


Enigma2 settings 13.0E+19.2E+23.5E+28.2E (juli 2013)


Aanbevolen berichten

 

Enigma2 sat settings
Astra 19.2°E - 23.5°E - 28.2°E - Hot Bird 13.0°E


 


UPDATE 02/07/2013

 

 

(19,2°E)

ManouLenz.tv, RT Esp, Sat.1 Emotions, TEST 3D, ATV HD
Sky.de HD update:
Sky Bundesliga HD 1-10, Sky Sports HD 1-11, ESPN America HD, Eurosport HD, Sport1+ HD,
E! Entertainm. HD, History HD, Nat Geo Wild HD, Sky 3D, Sky Select HD, Sky Action HD,
BLUE MOVIE HD, Fox HD, SyFy HD, 13th Street HD, TNT Serie HD

 

(13.0°E)

Iran B, I1, PRIMOCANALE SAT, Arise News, TVR HD


(23,5°E)

Crime Investigation, TLC, Eurosport DUT


(28,2°E)

Watch, BT Sport 1-2 HD, Alibi HD, E!HD, News 18 India

 

...

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


thanks, voor deze fantastische lijst. In de lijsten van Hans (geloof ik) zitten ook streams. Misschien een idee om deze ook toe te voegen aan jouw lijst. Ik heb dat nu handmatig gedaan.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, voor deze fantastische lijst. In de lijsten van Hans (geloof ik) zitten ook streams. Misschien een idee om deze ook toe te voegen aan jouw lijst. Ik heb dat nu handmatig gedaan.

Ik gebruik de geweldige lijst van icesat ook  , icesat bedankt ! voor de streams heb ik de plugin iptv list updater  zitten ook nederlandse streams in zodat ik niet alles handmatig moet invoeren   ( ben lui geboren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

SKY Sport Ashes HD werkt niet , geeft aan service not found , (SID NOT FOUND IN PAT ) , hoe kan dat veranderd worden

 

Er zijn alweer een paar zenders verhuisd. Sky Sports Ashes HD is er één daarvan.

 

De nieuwe staat als ik mij niet vergis ook al in deze lijst.

(zenderlijst is gemaakt op 2 juli. Toen waren de oude nog actief)

 

Zap eens naar nummer 6000

(nr. 2004,3536,5794 mag ook)

 

De zender kan je dan verplaatsen of kopïeren  met de AB of settingseditor naar het gewenste bouquet.

Of eventjes wachten op de volgende zenderlijst update.

 

http://nl.kingofsat.net/channelhistory.php?ch=11778

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, voor deze fantastische lijst. In de lijsten van Hans (geloof ik) zitten ook streams. Misschien een idee om deze ook toe te voegen aan jouw lijst. Ik heb dat nu handmatig gedaan.

Hoi, streams zeggen mij eigenlijk niet veel. Heb er geen interesse voor.

Ik heb in het verleden eens een lijst met streams gemaakt; maar vele streams zijn ondertussen gewijzigd of inactief. Hou het liever alleen bij een sat lijst.

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het harde werk. Mijn ontvanger zou bijna nutteloos zijn zonder deze goede settingslijst :)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...