Ga naar inhoud


REBOX publiceert 2.11.61 firmware


Henk1

Aanbevolen berichten

Heb ook de nieuwe versie er maar opgezet. Niet echt een verbetering te noemen.

De rode knipperende 'R' is nog wel mee te leven. (alhoewel behoorlijk irriterend dat je hem niet uit kan zetten.)

Vervelender is dat als je na afspelen van een opname op 'Stop' drukt, de playlist opnieuw wordt ingeladen, wat bij 100 opnametjes al gauw 10 seconden duurt.

Daarna moet je die dan weer wegdrukken. Tijdens het inladen kun je niets doen, dus je bent verplicht te wachten... :mad:

 

Het inladen van de playlist gaat sowieso erg traag, en waarom dat iedere keer opnieuw moet is me duister.

Zelfs als er geen nieuwe opnames bij gekomen zijn wordt iedere keer de hele lijst opnieuw ingeladen. (Enige intelligentie zou handig zijn)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een workaround voor het herladen van een lange lijst opnames: zet opnames die je wilt bewaren in een folder onder of naast Recordings. Ik heb zo een folder Archief naast Recordings en is de lijst van de folder Recordings zelf aangenaam kort..

 

Bewaren in een subfolder van Recordings is gemakkelijker bij het plaatsen van opnames uit Recordings.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een workaround. Maar voor een probleem dat nooit bestond en er pas in is gemaakt...

(De playlist wordt nu ook opnieuw geladen als de opname gewoon afgelopen is)

Als optie wel aardig voor sommigen, maar moet dan wel uitschakelbaar zijn.

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

zowel arsat alsook henk1 bedankt voor de adviezen.

blijft de vraag voor mij liggen: hoe hebben jullie de nieuwe versie erop gezet met usb stick of middels een verbinding tussen de computer en de ontvanger? Als ik de adviezen van rebox lees, geven zij de voorkeur aan het updaten met de verbindslijn tussen computer en ontvanger. Wat hebben jullie gedaan?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatste upgrade was online. Maar ik heb nog geen verschil kunnen ontdekken tussen online updating en download-stick methode.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robert45 zei:

 

Ik gebruik nl 2.09.72 ....Ik heb ergens gelezen als ik de update zou doen dat ik dat de interne HDD opnieuw zou moeten formatteren.

 

Bij aflevering had mijn 8500 V2.09.87 geinstalleerd. Ik heb er een fabrieksnieuwe harddisk in geplaatst. Bij alle upgrades sindsdien heb ik geen enkele file op de hd verloren.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...