Marc put Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 Beste leden, Gezien mijn tv slechts 1 hdmi aansluiting heeft gebruik ik een switch (geen splitter) om een DM800 + Playstation aan te sturen. Sedert kort heb ik mijn DM800 vervangen door een Vu+Duo2. Nu blijkt de switch het signaal van de Vu+Duo2 niet door te sturen via de switch naar de tv. Sluit ik de hdmi kabel van mijn Duo2 rechtstreeks naar mijn tv is er geen probleem. Iemand een idee hoe dit komt ? De switch is een goedkoop model zonder voeding wat voorheen altijd gewerkt heeft. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Marc put Geplaatst: 20 juli 2013 Auteur Geplaatst: 20 juli 2013 Opgelost. Ik dacht er aan eens een andere hdmi kabel te proberen. en jawel, de switch werkt weer. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Ronsworld Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 (aangepast) Moet je misschien eerst de CEC (zo heet ie geloof ik) plugin nog installeren waarmee je de HDMI uitgang een schakel puls kunt geven? EDIT: Dus niet.. net te laat 20 juli 2013 aangepast door Ronsworld It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 De bijgeleverde kwaliteit HDMI kabel van VU+ is om te huilen, ik gebruikte de kabel die bij de Solo2 was geleverd om alles even in te stellen etc. en ik dacht dat de Solo2 stuk was, het beeld viel af en toe weg en de kleuren verliepen. Uiteindelijk een andere kabel genomen en toen geen problemen meer. Die bijgeleverde kabel is maar goed voor 1 ding en dat is de prullenbak.
Marc put Geplaatst: 20 juli 2013 Auteur Geplaatst: 20 juli 2013 Ja idd, hier ook. Het was de nieuw meegeleverde hdmi kabel die niet werkte. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Sverige Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 Ja idd, hier ook. Het was de nieuw meegeleverde hdmi kabel die niet werkte. Marc Dat zet mij toch aan het denken over de kwaliteit van dit merk... als je zó ontzettend beknibbelt op de kwaliteit van een kabel, die uiteindelijk de link is tussen de ontvanger en de tv... die bepaalt 'hoe' je de beeldkwaliteit waarneemt.... je zou toch verwachten dat ze zorgen dat hun receiver zo goed mogelijk uit de bus komt..., want zeg nou zelf, een goede hdmi kabel hoeft echt geen vermogen te kosten, alsd ik zie welke geweldige kwaliteitskabels er zoms bij de discounters liggen... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Marc put Geplaatst: 21 juli 2013 Auteur Geplaatst: 21 juli 2013 Misschien had ik met mijn kabel geen geluk. Het belangrijkste is dat mijn Vu+Duo2 hier voortreffelijk draait en heb mijn aankoop nog geen seconde beklaagd. Het goedkoop kabeltje kan mijn blijdschap niet teniet doen. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
wolverine Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 ik heb zowel bij mijn vu+duo als mijn maxdigital xp1000 de bijgeleverde hdmi kabel gebruikt en heb nog geen enkel kwaliteitsprobleem gehad. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen