Ga naar inhoud


Decoderen TV Vlaanderen films Topfield 7700


Amazone

Aanbevolen berichten

Met Topfield 7700 zou je volgens de handleiding films kunnen opnemen van een betaaldienst zonder de smartcard. Je hebt dan wel de smartcard nodig om de opgenomen programma's te bekijken.

Ik heb nu een aantal zaken opgenomen zonder de smartcard maar kan deze niet bekijken - ook al heb ik de smartcard op dat ogenblik in de decoder. Ik zie gewoon een zwart scherm tot het einde van de opname.

 

Ik las hier ergens dat je de opname moet kopieren om ze te decoderen.

Heb dit geprobeerd met de smartcard maar nog niets.

Kan iemand hier helpen?

 

Je zou ook 2 films tegelijk moeten kunnen opnemen maar ook dat gaat niet.

Ik programmeer een opname > OK

Dan wil ik het volgende programma opnemen maar dan stelt Topfield mij voor de eerste opname te kopieren???

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Aangezien de sleutels tegenwoordig binnen 24 uur veranderen zijn je opnamen van niet gecodeerde programma;s zeer beperkt houdbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast dank voor de hulp.

 

ci module????

Mijn kaart / abonnement is tv vlaanderen

 

Dezelfde transponder : dat betekent al heel wat beperkingen vermoed ik. De zenders op TV Vlaanderen zitten op 2 satellieten en per satelliet hebben de zenders vaak een andere frequentie. Dus je kan enkel opnemen van 2 zenders met zelfde frequentie op zelfde satelliet???

 

Ergens had ik gelezen dat je 2 programma's gelijktijdig kan opnemen mits je 2 inkomende signalen hebt. Ik heb daarvoor uitgang tuner 1 verbonden met ingang 2 tuner 2 en dan de zenders van tuner1 gekopieerd naar tuner 2 maar dat lijkt mij geen zier te helpen.

 

Kan je met TV Vlaanderen ook binnen de 48 uur decoderen en zoja hoe doe je dat?

 

 

Met een Aston 1.07 CI met de goede sw erop kun je wel 2 opnames tegelijk maken op dezelfde transponder

Aston 1.07 Cl is dat een andere decoder???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...