Ga naar inhoud


ESPN er uit??


P3P31
Ga naar oplossing Opgelost door cookie,

Aanbevolen berichten

Net de nieuwe zenderlijst opgehaald en krijg "Gecodeerde zender" op ESPN America.

Verder weinig mededelingen van CD gezien.

Is deze zender nu voorgoed verdwenen?

aangepast door P3P31

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

MLB kan je gratis 1 wedstrijd per dag zien op mlb.tv. Heb deze app op m'n playstation 3 geïnstalleerd deze week en dat is in ieder geval al een goede vervanging voor ESPN. Beeld is zeer goed en je kan verschillende feeds kiezen voor beeld en geluid. Als je betaald kan je alle wedstrijden live kijken. Je kan ook gewoon op pc kijken en ik geloof ook op tablets, maar dat heb ik allemaal niet getest.

 

Voor NFL hoop ik dat BBC weer wekelijks monday night football gaat uitzenden op hun red button kanaal. En natuurlijk zullen al de andere sporten wel via illegale internet streams te vinden zijn. Ik gebruik dat meer en meer want alle zenders die ik goed vind verdwijnen (Eurosport 2, ESPN), en legale alternatieven zijn er niet.

aangepast door cookie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Op de sat zit ESPN America nog op 9E en 13E maar wel gecodeerd...

Daarnaast is er nog ESPN Classic op 9E en 19.2E en ESPN op 28.2E, ook gecodeerd uiteraard.

Verder alleen PowerVu gecodeerde varianten of zwakke signalen (in NL).

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pure speculatie maar als ik de wikipedia pagina van MLB bekijk is Fox één van de tv-partners van de MLB.
Laat die nou net tegelijk met het verdwijnen van ESPN met zes nieuwe tv zenders begonnen zijn in Nederland.

 

Alleen als ik de programmering van de Fox Sports kanalen bekijk zenden die alleen voetbal uit, óók Fox Sports International, ze hadden het beter Fox Sports Voetbal kunnen noemen...
De programmering van het programma Fox Sports Centraal op FOX laat ook al niet veel MLB zien...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...