Ga naar inhoud


Vantage HD7100 met canal digitaal en tv vlaanderen smartcard


Aanbevolen berichten


Hoi Henkie,

 

Ok, ik heb er nog nooit een externe schijf aan gehangen ik heb voldoende aan de 500 GB die er in zit...misschien eens laten formatteren door de Vantage?of misschien een betere usb kabel, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers van de iets alternatieve software de implementatie van de usb poorten zouden hebben veranderd weet  zeker dat de schrijvers van de 258.02 zeker ondersteuning hebben gehad van het ontwikkelteam van Vantage zelf....op deze manier ontlopen ze de kosten die ze anders hadden moeten betalen voor het decoderen van o.a Seca Mediaguard, Nagra Conax ed... 

 

Met een aangepaste versie was het zelfs mogelijk met de interne kaartlezer HD+ te decoderen niet geheel vlekkeloos maar goed te bekijken...eens getest met een geleende kaart.....

 

Groetjes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn Vantage HD 7100S zit geen schijf, daar kan alleen een externe aan.

 

Hoi, dat wist ik dus niet....maar al eens met twee Astons 1.07 software 2.26 geprobeerd dan..is van sommige cammetjes bekend dat zie liever geen andere ernaast dulden en dan voor problemenzorgen, mooi voorbeeld hiervan is de Dragoncam die geeft ook de door jou genoemde problemen.

 

Is het probereren waard dacht ik of in ieder geval eens twee dezelfde cammetjes.

 

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...