Ga naar inhoud


Geen Discovery channel


Ijzere

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 zenderlijst is al 2x opnieuw ingeladen , zonder resultaat

 

wat ook eigenaardig is ,is dat ik wel Discovery ontvang  op die  M7  met  een tvv kaart van een vriend

 

 ter info ;

 

 Op het zwart scherm staat "smartkaartstatus -- geen toegang"

 

ik heb een basiS abonnement van het eerste  uur  

 

                            ( waar nu MOTORS-TV van weggehaald is en niet teruggekomen is  zoals op BassiC abonnement)

 

maar dat   speelt hier geen rol ,aangezien ik Wel Discovery ontvang  met de Panasonic  tv Ontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

zenderlijst is al 2x opnieuw ingeladen , zonder resultaat

 

wat ook eigenaardig is ,is dat ik wel Discovery ontvang op die M7 met een tvv kaart van een vriend

 

ter info ;

 

Op het zwart scherm staat "smartkaartstatus -- geen toegang"

 

ik heb een basiS abonnement van het eerste uur

 

( waar nu MOTORS-TV van weggehaald is en niet teruggekomen is zoals op BassiC abonnement)

 

maar dat speelt hier geen rol ,aangezien ik Wel Discovery ontvang met de Panasonic tv Ontvanger

Waarom stap je dan niet over op het basic pakket?

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom stap je dan niet over op het basic pakket?

Ik heb zo mijn  reden en twijfels om zo maar over te schakelen ...want;

 

1 ik gebruik  één  Sharp tv    en 2 Panasonic tv's met ingebouwde ontvangers  , dit zonder enig probleem tot dit dit jaar.

 

met deze toestellen zijn sinds de wijzigingen  van tvv  zijn Vele kanalen niet meer te ontvangen zonder storingen 

 

ik ben van zins ( moet wel ) 3 apparte ontvangers aan te schaffen om op de tv 's  aan te sluiten

 

maar met het persbericht door  can.dig / tvv  in " tv-totaal " over de komst van een " CI+ -module" heb ik mijn twijfels

en weet ik niet wat juist is om  nu aan te schaffen

 

 en bij de tvv wordt er geen info gelost over de CI+  ( heb diverse malen contact genomen)

 

 omdat Ik geen zin heb  om straks weeral 3 nieuwe ontvanges  te dumpen

moet de keuze van de ontvangers juist zijn

 

(eventueel ontvangers waarin CI+  is voorzien? ,zoals de TECHNISAT S2),

 

  heeft Iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn Panasonic's hebben geen problemen, misschien toch eens overwegen iets te investeren in de schotel?

Overstappen naar CI+ zou het einde van de provider betekenen, alle ontvangers zouden dan vervangen moeten worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Panasonic's hebben geen problemen, misschien toch eens overwegen iets te investeren in de schotel?

Overstappen naar CI+ zou het einde van de provider betekenen, alle ontvangers zouden dan vervangen moeten worden.

 

Ik gebruik een ovalen 100cm- Visiosat + 4 lnb's thuis   , en een Triax 88cm +4 lnb bij mijn dochter

 

Schotels hadden (ook planeta HD)  en hebben beide goede ontvangst met een M7  en de Triax ontvangst ook goed met  een LG-TV-ontvanger  ipv haar Panasonic

 

Ik gebruik thuis ook een Panasonic  TX-P50VT20E  en een Sharp LC-60LE635E

 

- Panasonic ontvangst  ;   NET NIET genoeg  op HD-kanalen  HD-EEN , HD-Canvas , HDNed3 ,  

 

                                         (Wel Goede ontvangst op HD-VTM , HD-Ned 1 HD-Ned2    DiscoveryHD-showcase 

                                     

                                        ; SLECHT op 2Be ,  vier , vijf , vitaya , Acht , NatGeo ,  één  canvas ( Panasonic ondersteun nogthans MPEG4-AVC S2, QPSK, 8PSK )

 

-Sharp ontvangst   ;      bij aanzetten is er  slechts 12 seconden Goede ontvangst op bovenstaande  tvv kanalen , Nadien Vriest het beeld vast .

  

Misschien is de LNB "inverto" voor Astra3 net niet goed genoeg  ( smalle kop ( past anders niet tussen de ander LNB's)

 

 

-Wat betreft de CI+    heb ik gehoord dat er stelselmatig zou overgeschakeld zal worden

 

 Zie ook deze link   :       Totaal TV | CanalDigitaal stapt over op CI+ module

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk een antwoord op mijn probleem met tvv. Nadat mijn tvv dealer al herhaaldelijk mijn probleem aan de tvv helpdesk had doorgegeven,en ik diverse mails heb gestuurd(geen reactie), kregen we dan toch een medewerkster aan de lijn die zij dat in de met de verandering van de tvv pakketten bepaalde zenders in de oudere pakketten niet meer beschikbaar zijn !! En om deze terug te krijgen moet de klant zelf een nieuw pakket aanvragen !? Mijn dealer en ik vielen bijna om van verbazing! Dus concreet: je hebt bv een basispakket , dan merk je dat je ineens zonder verwittiging, een deel van je zenders niet meer kan zien. Dan moet je zelf maar weten dat je naar een nieuw pakket MOET overstappen om je zenders die je altijd al had terug te ontvangen?.? Dit MOET je dan ook nog eens zelf via mail aanvragen!!? Waar zijn ze toch mee bezig? Geen info ,niets . Wel sturen ze enquêtes over klantentevredenheid. Die heb ik dan ook heel positief ingevuld !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk een antwoord op mijn probleem met tvv. Nadat mijn tvv dealer al herhaaldelijk mijn probleem aan de tvv helpdesk had doorgegeven,en ik diverse mails heb gestuurd(geen reactie), kregen we dan toch een medewerkster aan de lijn die zij dat in de met de verandering van de tvv pakketten bepaalde zenders in de oudere pakketten niet meer beschikbaar zijn !! En om deze terug te krijgen moet de klant zelf een nieuw pakket aanvragen !?

 

OPGELET IJzere ,

                     laat je daar door die  tvv medewerster niet  op het verkeerde spoor zetten  ! Want... hoe kom het dan ,dat er bij mij  ontvangst is terwijl 

 

 ik zoals jij ook nog een oudere BasiS pakket  heb.

 

Het rare is  wel dat ik via  2 ontvangers  wel DISCOVERY ontvangst heb , maar met een andere ontvanger( M7)  NIET,

   

     DIT MET MIJNZELFDE kaart EN   oude BasiS-PAKKET

 

    

---Dus;  DISCOVERY wordt nog  Ontvangen  via mijn niet gecertifieerde  Panasonic en Sharp, en Niet met de TVV-ontvanger (M7)!

 

 --   Hoe dit komt is de vraag? Wie weet iets meer?

 

( wat zeker weg is  ,is  MOTORS-TV  (op  oude basiS pakket)  ( is niet hetzelfde van een BasiC pakket)...

 

 Wie heeft een recente lijst van de te ontvangen kanalen met basiS abonnement,  dat zou  ook handig zijn.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geen beeld meer van Discovery en ook het oude basis pakket.

Ook handmatig gescand op de betreffende positie's levert niets op. Gisteren de schotel terug perfect uitgericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geen beeld meer van Discovery en ook het oude basis pakket.

Ook handmatig gescand op de betreffende positie's levert niets op. Gisteren de schotel terug perfect uitgericht.

 Wim ,

Welke ontvanger gebruikt je?

 

Wie heeft een recente lijst van de te ontvangen kanalen met basiS abonnement?

of waar kan je dat vinden ?                   (niet  te vinden op TVVwebsite)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Wim ,

Welke ontvanger gebruikt je?

 

Wie heeft een recente lijst van de te ontvangen kanalen met basiS abonnement?

of waar kan je dat vinden ?                   (niet  te vinden op TVVwebsite)

 

Ik heb sinds een week de VU+ Solo 2, en daarvoor de Philips DSR 8121.

En zelfs toen op de Philips had ik al een tijd geen beeld meer dus aan de nieuwe ontvanger zou het niet liggen.

Discovery HD showcase ontvang ik wel al een hele tijd (terwijl ik zou denken dat dit pas in het (nieuwe) Basic zit).

Ook VRT radio 1 en 2 werken niet bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...