satachi Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Hallo, Ik ben nieuw hier op de forum en overweeg de aanschaf van een Maximum E-85. Bedoeling is om 4 tuners te bedienen (1x twin en 2x single ontvanger) voor ontvangst van TV Vlaanderen. Mijn huidige installatie heeft wat problemen met de nieuwe uitzendnorm van TV Vlaanderen. Volgende satellietposities wil ik graag ontvangen : 19.2 - 23.5 - 28.5 en eventueel 13 mogelijks later meer. Ik las op dit forum dat de Inverto black ultra lnb's veruit de beste zijn en redelijk wat regen weerstand hebben. Echter kan ik deze op deze posities gebruiken in de quad versie of zijn deze simpelweg te groot ? Zijn er alternatieven ? Volstaat het om voor één van de lnb's een kleinere te nemen ? Welke disecq switch is de betere ? Alvast bedankt voor jullie advies.
Sprietje Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 (aangepast) Beste satachi Een Inverto Black Ultra Quad kun je zeker niet nemen. De behuizing aan de achterzijde is te breed. Je kunt dan beter de Inverto Black Premium nemen. Bijna net zo goed en smaller, zie: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=79&PHPSESSID=a5c8872ce2bbf8dc365b9a88c83556cc Ook kun je voor de posities 19,2, 23,5 en 28,2 geen drie lnb’s nemen met koppen van 60mm. De middelste, de Astra 23,5 zal een Alps-lnb moeten zijn of je moet flink wat met de afstanden smokkelen. 18 augustus 2013 aangepast door Sprietje
satachi Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2013 Bedankt Sprietje, Ik ben alweer wat wijzer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen