skutter Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Kan ik met de Duo Quad LNB van Canal Digitaal astra 1 en 3 tegelijkertijd ontvangen met een schotel omvang van 1 meter??? Op de doos van de LNB staat namelijk dat hij gechikt is voor 64cm schotel. Hoe groter de schotel hoe beter signaal dacht ik zelf altijd. Vu+ Solo2 - OpenPli 4.0 Maxdigital XP 1000 - OpenPli 4.0
Sprietje Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Nee, dat kan niet. Omdat bij een schotel van 1 meter de lnb’s veel verder van de schotel af staan, klopt de afstand van de koppen niet meer. Het zou misschien wel met een monoblock kunnen maar dan moet ik meer gegevens hebben zoals waar staat de schotel ongeveer en wat is de afstand tussen de voorzijde van de kop tot aan de schotel op 40% van de hoogte gemeten vanaf de onderzijde.
skutter Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2013 Nee, dat kan niet. Omdat bij een schotel van 1 meter de lnb’s veel verder van de schotel af staan, klopt de afstand van de koppen niet meer. Het zou misschien wel met een monoblock kunnen maar dan moet ik meer gegevens hebben zoals waar staat de schotel ongeveer en wat is de afstand tussen de voorzijde van de kop tot aan de schotel op 40% van de hoogte gemeten vanaf de onderzijde. Bedankt voor je reactie! Verder heb ik geen gegevens. Anders had ik er één gekocht. Ik heb zelf nu een ovale schotel van 80cm ongeveer, maar erg slecht ontvangst op astra 3. Vaak haperingen enzo. Dus dacht ik dat dat de oplossing zou zijn, helaas. Bedankt! Vu+ Solo2 - OpenPli 4.0 Maxdigital XP 1000 - OpenPli 4.0
qompaqniet Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Beste mensen heb nog een duo quad in de verkoop. Deze lost de problemen op is geschikt voor groter schotels zoals 80 a 100 cm http://www.sat4all.com/forums/classifieds/item/1764-denson-duo-lnb/ Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen