HenkieZwenkie Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Hallo, Mijn neef heeft een xtrend et6500 hd gekocht. Nu heeft hij een western digital harddisk van 500 gb intern ingebouwd. Nu vraagt hij zich af of de harddisk continu aan blijft staan omdat wanneer de ontvanger in standby staat de harddisk inhoud is te bereiken via de webinterface. Weet iemand hier iets meer van ? Bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muppet Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Bij mijn vu is het zo dat zodra je hem aanroept de hd uit slaapstand komt het maakt niet uit hoe je hem aanroept. Als je stil bent kun je de hd wel horen starten op die manier kun je controleren of hij aanstaat. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Bij iedere ontvanger is het anders... Bij de Technisat HD S2 Plus kan je dat aanpassen in het menu of de disk constant draait, of niet. Ik heb hem niet constant aan, want dan gaat hij sneller kapot, en gebruikt de receiver meer stroom... die paar seconden kan ik wel wachten als ik iets wil opnemen of wil terugkijken... maar als het goed is zou dat in de handleiding moeten staan... je kan het ook zien, als je een programma opneemt waarnaar je kijkt.... draait de disk continu hapert het beeld waarschijnlijk niet of slechts een fractie van een seconde... moet de disk eerst aanlopen heb je heel even een zwart beeld tot de disk aangelopen is. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HenkieZwenkie Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 (aangepast) Ok ik zal dat bekijken. In mijn ontvanger kun je alleen aangeven na hoeveel minuten hij in standby moet gaan. Wat noem je standby ... Als mijn ontvanger in 'standby' staat kan ik hem gewoon benaderen via de webinterface. Dat noem ik dus niet standby ... 3 september 2013 aangepast door HenkieZwenkie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metoo Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 je haalt hem zelf uit standby als je hem via de webif aanroept ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HenkieZwenkie Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ja als je het zo bekijkt wel ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen