Ga naar inhoud


Arrox Tyger, kan Veronica niet vinden?


Elstoplo

Aanbevolen berichten

Ik heb al een wat bejaarde Arrox Tyger ontvanger.

Stel daar niet al te hoge eisen aan omdat ik mij beperk tot het zien van de NL kanalen via een Set-top bax pakket van CD.

Nu zijn er recent wat zender wijzigingen geweest en heb ik met het opnieuw scannen van de zenderlijsten de nieuwe frequenties terug. Behalve Veronica die krijg ik niet terug ook niet na herhaaldelijk scannen.

 

Kan iemand mij zeggen / helpen diy weer voor elkaar te krijgen.

 

Dank voor de antwoorden.

 

Elstoplo

aangepast door Michel
onduidelijk onderwerp
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Veronica wordt uitgezonden op deze transponder: Astra 1, 11023  h  dvb-s  qpsk  22000  5/6

Staat deze transponder wel in je ontvanger geprogrammeerd?

 

In de zenderlijst staat hij vermeld als Veronica/DisneyXD.


    

           

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als eerste sorry voor het vage onderwerp!

Vervolgens wil ik nog even terugkomen op het onderhavige probleem.

Nadat ik het voor elkaar had gekregen is kort daarna mijn ontvanger stuk gegaan. Gelukkig had ik er nog een staan die van mijn zoon is geweest.

Ik heb nu hetzelfde probleem met het inladen van de zenders RTL 8 en Veronica.

Heb al vele malen een factory reset gedaan zodat ik alle zenders opnieuw kon laden maar bovengenoemde zenders komen niet voor in de lijst.

Is er iemand die mij verder op weg kan helpen?

 

 

Veronica wordt uitgezonden op deze transponder: Astra 1, 11023  h  dvb-s  qpsk  22000  5/6

Staat deze transponder wel in je ontvanger geprogrammeerd?

Weet niet precies wat hiermee wordt bedoeld, maar Astra 1 en de frequentie staat wel aan bij het scannen naar de zenders.

Anders graag even toelichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Over welke ontvanger heb je het nu, is de oude ontvanger van je zoon ook een Arrox?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je eerst de oude Veronica gewist?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wat bedoel je met "De frequentie staat wel aan bij het scannen naar de zenders."?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel daarmee bij de antenne setup, daar staat van onder naar boven

Satellite               Astra1 19.2 E

Lnb type              Universel Lnb1

Transponder       12515/H/22000

Lnb  power          On

Switch                  Diseqc

Type                     Diseqc a

 

Met deze instelling laat ik de zenders zoeken en vindt hij niet Veronica en RTL8

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Veronica wordt uitgezonden op deze transponder: Astra 1, 11023  h  dvb-s  qpsk  22000  5/6


Staat deze transponder wel in je ontvanger geprogrammeerd?

Kijk neens in de lijst van de voor Astra 1 geprogrammeerde transponders.

 

Heb je wel ontvangst op de radio zenders Nederland 1-5?

Deze zitten op dezelfde transponder als Veronica.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het kan zien staat transponder 11023 er niet in. Tijdens het zoeken scant hij al de transponders af want er staan er genoeg in maar de genoemde 11023 komt hij niet tegen.

Kan je die handmatig toevoegen? zo ja hoe doe ik dat dan? Heb je daar wellicht ook een antwoord op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zonder die transponder in de lijst zal je onder meer Veronica en de radio zenders ned 1- 5 niet inlezen en ontvangen.

 

Hoe je een transponder toevoegt zal je uit de gebruiksaanwijzing moeten halen, heb je wanneer je die lijst ziet geen menu optie voor het toevoegen?

 

De transponder gegevens staan hier al eerder vermeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedankt voor het melden dat het is opgelost!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...