Ga naar inhoud


Als klant kan je Tv Vlaanderen niet bereiken...


Gast DIGIBOY

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen Hoe moet ik Tv Vlaanderen bereiken? ik heb reeds 18x gebeld op het nummer 02/7902790 maar ik kreeg niemand aan de lijn. Muziek was het enige wat ik kreeg te horen. Ik dacht: dan maar een e-mail sturen...maar op hun website staat nergens een e-mail adres vermeld! 

 

Dit is toch allesbehalve klantvriendelijk! Ik heb een vraag over mijn factuur of deze reeds onderweg is en ik kan niemand bereiken van Tv Vlaanderen?! Ik kan toch geen aangetekende brief gaan sturen om hun te bereiken? 

 

Iemand een oplossing?  

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Digiboy, klik hier: http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/klantenservice/vragen.aspx

klik dan op betaling en aanrekening, dan op betwisten van aanrekening, als je dan klikt op contacteer onze klantendienst, en dan kan je het mailformulier invullen.

Succes bij die prutsers!

 

Voor de Mods, ik hoop dat deze link geen probleem is?

Is om de mensen te helpen en toch geen reklame?

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je dan mailt een maandje, maandje en half geduld hebben en als je dan veel geluk hebt krijg je dan 2 regeltjes antwoord wat je oma ook zou kunnen verzinnen.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even Googelen : als je Facebook kan gebruiken is daar toch een zeer levendig forum van TVV ! En ik heb al gezien dat daar kort op de bal gespeeld wordt. Dus vrij snel antwoord van TVV ! Ben zelf niet actief op Facebook, maar daar heb je dan een echtgenote voor.

aangepast door on1bes

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...