Ga naar inhoud


Nieuwe fastscanlijst CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Prachtig, laadt op mijn Loewe tv enkel de free to air zenders.

Heb je de Loewe een onjuiste opdracht gegeven (Instelling)! Gecodeerde zenders ja/nee kun je wijzigen op de TV. Bij mij staat vast dat hij ook gecodeerde zenders moet zoeken/updaten,

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast Pro7 Maxx hadden ze Sat1 Gold ook toe kunnen voegen :(

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Magic TV op 28,2 graden oost komt in de fastscan lijst niet voor. Verder absolute 80's muziek op 714 staat nog op de oude frequentie. Bij de blind scan zie ik dat ze verhuisd zijn.

 

Hoe steekt de fast scan lijst van CD eigenlijk in elkaar? Wie houdt de updates bij? Het beste is dat je blin scans gewoon maakt dan heb je alles volgens mij?! Alleen nadeel is wel dat het zeker een half uur duurt voordat hij alles gevonden heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste rolandroland

 

De fastscanlijst is maar een selectie uit de meest gangbare zenders op de Astra 1, 2, 3 en Hotbird en betreft minder dan 500 TV-zenders. Logisch dat niet alle zenders er in zitten want dan was het een lijst geweest van bijna 2000 zenders.

 

CanalDigitaal maakt die lijst en zou als het goed is ook de wijzigingen van de vrij te ontvangen zenders die in de fastscanlijst moeten aanpassen. Dat doen ze meestal ook wel maar ja, soms vergeten ze wat. Dat wordt meestal de volgende keer (over een maand) weer recht getrokken.

 

Als jij een blindscan voor de Astra 1, 2, 3 en Hotbird in een half uur klaar hebt, dan is dat snel gedaan en heeft hij in flinke grote stappen alle frequenties afgescand. Mogelijk heeft hij dan niet alle zenders gevonden. Hoe groot de stapjes zijn waarin een blindscan wordt gedaan is vaak in te stellen. Met een fijne instelling kan een blindscan wel 4 uur duren voor deze vier satellieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normale Duitse versie van Sat1.

Sat1 staat op 157, 224 (Oostenrijk) en 228 (Zwitserland) in de SD lijst.

Sat1 Gold staat niet in de CD lijst, in tegenstelling tot Pro7 maxx (190) en RTL Nitro (191).

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normale Duitse versie van Sat1.

Sat1 staat op 157, 224 (Oostenrijk) en 228 (Zwitserland) in de SD lijst.

Sat1 Gold staat niet in de CD lijst, in tegenstelling tot Pro7 maxx (190) en RTL Nitro (191).

hier niet dat is werkelijk SAT1GOLD op 157 en PRO7maxx staat bij mij niet in de zender lijst die heb ik langzaam moet inladen boven de 1500 .de SAT1 GOLDh zit  op de zelfde fec als DAS VIERTE en DMAXX  en pro7 maxx op nr 2968 gr

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...