Ga naar inhoud


(UFS910) gezocht zenderlijst Titan


AA3

Aanbevolen berichten

telkens als ik kijk op Eurosport HD, en wil veranderen van zender

loopt de boel vast, en weer opnieuw opstarten

vermoed dat het  ligt aan de zenderlijst die ik gebruik  titan lijst van Boes met de transporters Bulldog

nieuwe transporterlijst van Bulldog geprobeerd niets helpt

is er iemand met een recente Titanlijst

 

Adrie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste A3,

 

ik gebruik geen zender Eurosport HD. Ik heb hier wel een recente zenderlijst. Deze kun je overigens ook downloaden voor Enigma2 en dan omzetten in het Titan formaat. Is erg eenvoudig te doen met SatChannelListEditor. Let wel op de gewijzigde plaats van de zenderlijsten.

 

Ik vermoed echter dat het meer te maken heeft met het beperkte geheugen van de UFS-910. De swap file moet op de usb stick staan. Als dit in het interne geheugen staat loopt mogelijk dit geheugen vol bij swap activiteiten.

 

Groet,

 

 

Bram

 

De UFS-912 draait perfect en geen enkel probleem tegen gekomen. TitanNit werkt gewoon super goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het geheugen vol is, komt er een blokje met de mededeling ....?

omzetten met SatChannelListEditor al dagen mee bezig, lukt niet meer

voorheen wel, geen probleem

diverse versies gedownload

met de lijst van Boes doen de meeste zender het wel

gebruik SWAP

 

Adrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste A3,

 

omzetten met SatChannelListEditor is toch erg eenvoudig. Inladen recente lijst E2 in options settings dit E2 formaat aangeven. Dan de settings veranderen in Titan en klaar is je Titan zenderlijst. 

 

Eerst even kijken of je FTP verbinding goed werkt.

 

Daarna bestand uploaden.

 

De vraag is hierbij naar welke directory. In SCLE versie 5.00 is dit /mnt/settings/. Dit is de map in de laatste TitanNit versie. Kan bij andere versie nog een andere map zijn.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het idd niet aan iets anders kunnen liggen dan de zenderlijsten?

 

Wordt jouw SWAP-usb wel effectief gebruikt (en niet die in de flash?) En heb je genoeg vrije ruimte over in de flash?

 

Om uit te sluiten dat de interne SWAp wordt gebruikt kan je het via een menu ergens formatteren dacht ik....gevonden...

 

"Über Menu/Einstellungen/Werkseinstellungen/Werkseinstellung mit internen SWAP formatieren durchführen." BEST EERST JOUW INSTELLINGEN VEILIG STELLEN!

 

Hoe verander je van zender? Zap up en down of via de zenderlijst? (gebruik je het kleine tv-beeld?)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

dvbs

 

zappen doe ik meestal met OK knop grotere sprongen en kan zien wat is en komt (EPG)

heb opnieuw SWAP geformateerd zoals beschreven

met SatChannelListEditor V4 lijst geimporteerd omgezet naar Titan formaat

krijg steeds het blok ''Tunning to Channel failed''

impoteer ik de lijst van Boes beeld,maar het probleem Eurosport blijft box vast

en weer opnieuw opstarten

 

adrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

"tuning to channel failed" is meestal te wijten aan verkeerde settings in de zenderlijst, als het er niet te veel zijn kan je ze manueel aanpassen. Het gaat dan meestal over de modulatie of de pilot die verkeerd ingesteld staan.

 

maar het rare is dat jouw box crasht als je wegzapt van EurosportHD. (zelf heb ik die zender wel niet) Heb je al eens gezapt naar een FTA-kanaal, doet jouw box dan ook moeilijk?

 

(mss overbodig; maar heb je jouw cam gedeactiveerd? (routing=0)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik jouw post nog eens lees... EPG, heb je die ingesteld (in EPG-settings) dat die ook gesaved wordt op jouw SWAP-stick?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gebeurt bij Eurosport HD en iConcertswel veel storingen op beide zenders

routing staat op 0

gebruik nu Titan 1.32, bij vorige images geen probleem

zet ik er een oudere image terug op werkt 097.074.032.010 niet meer

kan dan geen SWAP's meer downloaden

 

adrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm, mijn ideeën zijn op...

 

heb je soms al eens de alternatieve tuner-drivers geactiveerd? (ik weet dat ze in Duitsland soms ook problemen hebben met de HD-zenders)..is dat niet via de autostart-config-file?

 

"wat betreft EPG setting heb ik niets ingesteld" als je ze eff op de SWAP bijhoudt, ontlast je het interne geheugen... (ik dacht bovenste instelling in EPG-settings)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

oplossing was Swapskin downloaden, waarschijnlijk toch het interngeheugen vol

had Bram al eens ergens aangegeven in een eerder topic

bedankt allemaal voor het mee denken

 

wat betreft nieuwe zenderlijst maken lukt nog niet

als ik een lijst omzet naar Titan en upload, geen beeld

copieer met FTP een transponder lijst van Bulldog (aaf forum)

doen de meeste zenders het wel, maar niet allemaal,

dan ligt het volgens mij aan de transponders

 

Adrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels mijn ufs-910 weer eens van de zolder gehaald en versie TitanNit 1.32 erop gezet.

 

Nieuwe zenderlijst erin gezet. En even gekeken naar Eurosport 1 en 2 HD. Die doen het prima. Ook geen probleem bij het overschakelen.

 

Let wel op dat de map van de zenders is veranderd. Bij TitanNit 1.32 bij voorkeur SatChannelListEditor 5.1 gebruiken.

 

Anders staan de zenders in een verkeerde map.

 

Voorheen was dit var/etc/titan/

 

Sinds versie 1.26 is dit mnt/settings/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...