Ga naar inhoud


Maxdigital XP1000


tonie

Aanbevolen berichten


Bedoel je instellingen of afstellen? Je zult de met de USALS instellingen aan de gang moeten en het dak op denk ik. Afhankelijk van je geografische positie moet je een 0-positie bepalen voor je rotor. In veel gevallen kun je daar de Sirius op 4,8E voor gebruiken. Als je er niet uitkomt hoor ik het wel, of een van de andere leden natuurlijk. :whistle:  

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie niet wil  draaien zul je een aantal zaken moeten controleren. In de tuner kiezen voor USALS, eigen positie opgeven (oosterlengte, noorderbreedte) en dan nog eens proberen. De rotor kan ook stuk zijn, is ie wel goed aangesloten? het is uiteindelijk een kwestie van zoeken en foute instellingen uitsluiten. Ik heb geen XP1000 maar de rotor instellingen zijn via het USALS protocol universeel, en gelden voor elke tuner die dat ondersteund.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zul je het bij de rotor instellingen moeten zoeken, op mijn boxen met openpli heb ik voor de verschillende lokatie's de rotor instellingen via het USALS protocol afgesteld, ik denk dat het bij jouw ook zo zal moeten. Voor vandaag haak ik af maar ik wens je in elk geval succes.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...