Ga naar inhoud


REBOX 8500HD PVR - ERR 0x01


jet-61

Aanbevolen berichten

Vandaag geprobeerd om de updates van onze rebox via ee USB stick te installeren.

 

Allereerst heb ik alle 7 updates op een USB stick geladen via de laptop.

De stick achterin de Rebox gedaan en via het menu kon ik de eerste update (V2.10.11) erop zetten.

Dat ging goed.

 

De layout van het menu zag er ineens heel anders uit. Daarna heb ik in het keuze menu iets gedaan, (data ontvangen ozid) en vervolgens gaf de rebox aan, even wachten. Nou dat duurde en duurde en vervolgens zag ik na verloop van tijd dat hij klaar was want ik kon de programma's op de tv weer zien.

Maar toen ik naar de versie keek van de rebox zag ik dat deze nog steeds V2.10.11 was. Dus wat hij nu precies gedaan had???

 

Vervolgens de volgende update (V2.10.28) erop gezet. Nu zag ik dat de Rebox deze op een gegeven moment ging installeren. Omdat dit lang duurde ben ik weggelopen maar toen ik weer terugkwam zag ik 

ERR 0x01 op het scherm staan. Een applicatiefout dus.

 

Ik heb de rebox drie keer aan en uitgezet, ook met de knop aan de achterkant van het apparaat.

Maar niets helpt, de rebox staat vast.

 

Wie kan mij helpen wat ik nu moet doen? En wat heb ik fout gedaan?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Welkom jet-61

 

Op de rebox site kan je hier de handleiding downloaden hoe software te updaten.

http://www.rebox.tv/index.php/service-area/downloads/viewdownload/28-algemeen/22-handleiding-software-update-rebox-ontvangers

 

Mocht je hier niet verder mee komen kan je het programma porter downloaden en dan via de seriële rs232 poort de software opnieuw installeren.

 

Lees ook eens dit onderwerp door om je vertrouwd te maken de de software updates.

http://www.sat4all.com/forums/topic/327592-re-4000re-8000re-9000-loader-154254-als-ird-bestand-installeren/page-3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer de CH+ methode (toets op de box zelf) niet werkt en je niet in de gelegenheid bent via de rs232 poort en porter de software opnieuw te installeren zal je terug moeten naar je leverancier voor service/reparatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...