Ga naar inhoud


[UFS-910/912/922]TitanNit 1.35


verkerkbr

Aanbevolen berichten

Inmiddels is versie 1.35 verschenen als online update van versie 1.34.

 

Vrijwel alle instellingen in /mnt blijven nu behouden, waaronder Oscam en de Oscam configs.

 

Alleen het feeds adres aanpassen en na upgrade naar 1.35 werkt alles als voorheen.

 

Je moet uiteraard wel eerste de aanpassing installeren via een USB stick naar versie 1.34.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dankje voor de tip!

 

Update gaat idd snel; én start-config blijft nu wel behouden (ook dat moet niet meer aangepast)

 

Maar wanneer installeer je nu een tpk in de flash of in de /mnt?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste DVBS,

 

het lijkt mij eenvoudig. Installeren in de Flash dan gaan bij een upgrade de instellingen verloren. Kies je voor /mnt dan blijven de instellingen bij een upgrade behouden.

 

Online upgrade naar naar versie 1.35 was dan ook zo gebeurd. Heb alleen het Feeds adres opnieuw moeten instellen. En na upgrade tpk´s waren ook mijn oorspronkelijk ingestelde skins weer terug.

 

Je moet dan nog wel de gewenste skin opnieuw kiezen.

 

Oscam, de oscam configs maar ook de start-config met de driver activering voor de Smargo blijven volledig intakt.

 

Die Kathrein is nog een slimme ¨meid¨ geworden.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK!, nogmaals dank voor de (snelle) info.

 

en groeten uit het zonnige Vlaams Brabant :) !

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er nu nog weer een online update naar TitanNit versie 1.36. Enige kleine aanpassingen.

 

Alle instellingen zoals de start.config, Oscam en de oscam instellingen blijven nu ongemoeid.

 

Alleen feed adres opnieuw invoeren en een dan de update gedaan. Daarna alle skins weer terug.

 

Nog wel handmatig de menu keuze moeten maken welke skin ik wil gaan gebruiken.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

1.34....1.35......1.36.......1.37......

 

ze zitten inmiddels al aan versie1.38.....!!!!!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat maar door.

 

Voordeel is met de nieuwe structuur dat bijna alle instellingen en ook Oscam in stand blijven. Alleen het OS wordt vernieuwd. Een upgrade online is zo gemaakt. 

 

Het enige wat dan nog nodig is, is het feed adres er opnieuw inzetten.

 

Werken doet TitanNit gewoon super. Eigenlijk lijkt zo´n update ook niet strikt nodig, maar weer een verbeterpunt

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren dit image erop geplaatst 1.39. Ik zie dat bij sommige zenders het beeld wat blokkerig wordt,het signaal is beide rond de 84% dus dat is het niet. Kan dit nog aan de setting lijst liggen?

Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze ontvangt zou ik het niet zoeken bij de settinglijst; staat de camrouting (nog) op 0? / Of probeer het eens met de alternatieve tuner-drivers.

 

Zelf heb ik ook zoveel mogelijk "rommel" er moeten afhalen om de vrije flash-ruimte te maximaliseren. (haal er eventueel overbodige applicaties af en vervang ze eventueel door SWAP-alternatieven); misschien toch eerst dit proberen!

 

succes

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik "var" (mtd block3) bekijk,dan zie ik dat deze voor 85% vol zit...is dit normaal of kan dit nog naar beneden? Ik heb nu een format gedaan van het interne geheugen met werkeinstellungen... en kan ik nu verder opnieuw beginnen. Ik moet nog wel de usb stick inrichten denk ik (die is nu aan het formateren...) Hoe ga ik hiervoor te werk?

Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen

 

Met applicaties verwijderen kan je eerst de overtolligen er af gooien.

De swap-usb formateer je als FAT32 en benoem je SWAP

én je zorgt dat je drie folders aanmaakt; nml:

backup, swapdir en swapextensions

 

dan herkent de box de stick wel als swap

 

dan nog even aangeven dat je hem hiervoor gebruikt: menu/system/hdd/configureren .. daar zie je de usb-stick

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik "var" (mtd block3) bekijk,dan zie ik dat deze voor 85% vol zit...is dit normaal of kan dit nog naar beneden? Ik heb nu een format gedaan van het interne geheugen met werkeinstellungen... en kan ik nu verder opnieuw beginnen. Ik moet nog wel de usb stick inrichten denk ik (die is nu aan het formateren...) Hoe ga ik hiervoor te werk?

-heb eens gekeken en ik zit aan 83%, dat zal wel het verschil niet maken zeker...

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor

 

en jouw configs hierin zetten:

 

/var/media/autofs/sdb1/swapextensions/keys

 

of

 

/var/media/autofs/sda(1)/swapextensions/keys

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...