Ga naar inhoud


[UFS-910/912/922]TitanNit 1.35


verkerkbr

Aanbevolen berichten


ik zou toch gaan voor de swap

 

hier draait de 6089 stable (in swap); maar ik vermoed dat die nu ook geupdate werd, niet?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou toch gaan voor de swap

 

hier draait de 6089 stable (in swap); maar ik vermoed dat die nu ook geupdate werd, niet?

 

via de feed kan je geen stable meer binnenhalen...en ik weet niet welke versie ik best neem. Ik heb al een versie geprobeerd en dan zag ik de data van mijn local card,maar nog geen beeld...dus nog wat verder zoeken.

Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nu gedaan,en ik heb beeld... maar het beeld is nog steeds blokkerig. De ontvangst is rond de 85% en toch lijkt het of de schotel niet juist staat (wat niet het geval is)

Ik denk dat er nog iets mis is met de settings...misschien die nog eens overlopen. Bij Een HD bv. hoe staan de settings van de transponders,want daar heb ik de pilot op on gezet,maar moet er hier nog iets veranderd worden?

Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

controleer toch eens jouw start-config en zet camrouting op 0 (in /mnt/config/)

 

en delete alle niet-gebruikte applicaties, zelfs bijv. de wireless-drivers (indien niet gebruikt uiteraard)

 

dit kan je doen in het menu applicaties/verwijderen

 

(gebruik ook een swap-skin indien je niet de default gebruikt)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Vito,

 

je kunt eerste de bestaande uitbreidingen eerst verwijderen en dan opnieuw de gewenst uitbreidingen installeren. Wat er al op staat wordt bij het PKT update niet getoond.

 

Zie hier nog steeds in het keuze menu een Oscam stable versie staan.

 

Verder blijkt dat bij een update van oscam er ook de standaard configs meegenomen worden ook naar je swapextensions/keys

 

Daarom is het zaak te controleren of je nog de gewenste oscam configs erin hebt staan.

 

Inmiddels is er al weer een versie 1.40 online verschenen. En goede gelegenheid alles eens opnieuw erop te zetten.

 

Groet,

 

 

Bram 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 1 vraag: bij vorige versies van Titan werkte het wel?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat het werkte met een vorige versie van Titan en dat jouw Oscam-configs onveranderd zijn gebleven?

 

Dan zou ik toch even de tip van Bram volgen en misschien nog verder gaan.

 

Maak met ART jouw box eens "clean". Zet er eerst eens de recovery image op, terug mini installeren en de recentste Titan erop zetten en vervolgens opdaten naar de 1.40. (dit is dé tip van de vrienden van AAF). Haal er vervolgens alle plugins af en installeer het hoognodige in de swap.

 

succes en wat geluk zeker?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila,gisteren nacht tot 3u bezig geweest...heel het proces doorlopen.Met hyperterminal en netwerkkabel terug "clean" gemaakt, ftp server geinstalleerd, mini Uboot geinstalleerd,netwerkinstellingen ingesteld.

Vandaag nieuwe settings geladen in /mnt, oscam in swapextensions gezet en zo waar ik heb beeld...

Hij staat nu een 15tal minuten op een HD zender en tot hiertoe geen probleem meer met het beeld! Ik hoop dat het zo blijft dan is deze ontvanger toch nog iets geworden...

Mag ik jullie hartelijk danken voor de hulp?

  • Like 1

Sat ontvangst houd me weg van cafe...maar soms ook uit m'n bed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen Kathi staat op dit moment niet direct tot mijn beschikking ...

Daarom kan iemand mij vertellen welke WLAN drivers default met tiTan 1.40 meekomen?

Ik bedoel dus zonder de driver separaat te downloaden? Ik wil dit weten zodat ik de juiste WLAN dongle koop, scheelt me weer eerst LAN aansluiten en voorts overschakelen op WLAN zodra 1.41 uit is ( lees volgende upgrade ), of kan je bijvoorbeeld de 8192cu drivers op sdcard zetten zodat de drivers op die manier kunnen worden ingeladen zodra is geflashed/ online geupgraded.

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...