Ga naar inhoud


Force open PDF bestand in browser


Sjattuh

Aanbevolen berichten


Ligt het ook niet helemaal aan de browser (instellingen) Chrome heeft het n principe ingebouwd. Als je in de voorkeuren van adobe reader XI kijkt wordt je verwezen naar een helppagina waarin uitgelegd staat hoe je dit in moet stellen. In de oudere X versie was het een vinkje in de internet voorkeuren....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat bij mij allemaal in open in browser... en toch op alle PC's gaat hij d/l. Op al mijn andere sites, die niet bij deze host zitten, doet hij wel wat ik wil; openen in de browser.

 

Ik twijfel er niet aan dat dit komt door de webhost.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit net te kijken... en nee dat lukt niet, omdat ik geen link krijg van de site. Hij springt gelijk naar d/l/

 

Wat ik mij nu afvraag is of het feit dat alle PDF bestanden in een members (password protected) gedeelte van de site staat hier iets mee te maken heeft.

 

Ik drop even een link met een bestand in een niet afgeschermd gedeelte.

 

Edit:

 

Oke, ik heb een link gedropt van 1 v/d pdf's die ook in het beschermde gedeelte staan. Hier werkt het, bij mij, ook niet zoals ik wil maar gaat hij gelijk d/l. Zelfs 'open in a new tab/window' dwingt mij tot d/l.

 

Ik heb je een PM gestuurd ivm de regels, betaalde site.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Naar mij weten is dit ook een eenvoudige instelling op de pc. Je kan dit oplossen door de download een keer toe te staan. Zodra je deze dan op de downloadbalk onder in het scherm hebt staan klik je op het pijltje wat ernaast staat en kiest voor de optie 'bestanden van dit type altijd openen'. De verwoording is wellicht niet geheel correct, maar je ziet de keuze die ik bedoel er wel bij staan.

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...