Ga naar inhoud


M7 SAT801 satellietontvanger en een media recorder SilverCrest MR-6100X koppelen


redgytje

Aanbevolen berichten

We hebben een M7 SAT801 satellietontvanger en een media
recorder SilverCrest MR-6100X.


 

Ik vraag mij af hoe ik de twee aan elkaar met koppelen zodat
we terwijl we een bepaald programma bekijken een tweede, andere post, programma
zouden kunnen opnemen.


 

Kan ons iemand daar bij helpen AUB. Ik ben een leek, dummie,
op gebied van elektronica.


 

Dank bij voorbaat voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Koppelen op zich zou al een wonder wezen! De USB en LAN zijn volledig uitgeschakeld. Via SCART opnemen geeft beroerde opname kwaliteit en HD via SCART gaat niet.. Kansloos.. Ding in de kliko en koop een Enigma2 of Sparc gebaseerde ontvanger... Er gaat een wereld voor je open...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Ja, er worden geen ontvangers meer ontwikkeld zonder die aansluitingen.

 

Doordat deze ontvanger alleen bedoeld is om door klanten van de M7 groep gebruikt te worden en men daar de toepassing uitsluitend wil beperken tot het met voorkeur naar de door de M7 geleverde programma's te kijken zijn alle extra mogelijkheden waaronder deze LAN  aansluiting geblokkeerd in de software.

 

Net zoals je telefoons hebt met een simlock.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je met prepaid aansluiting een wan share bedoelt ben je op dit forum aan het verkeerde adres.

 

De M7 ontvanger is potdicht getimmerd, die kan alleen gebruikt worden voor Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba,

bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat bij een M 7 M7 SAT801 enkel mogelijk is om de media recorder SilverCrest MR-6100X. aan te sluiten via de USB kabel geleverd bij de  media recorder SilverCrest MR-6100X. en deze te gebruiken als een externe vaste schijf.

We testen het straks eens uit .

Nogmaals dankt allemaal voor de reacties en hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals al eerder aangegeven zijn de LAN en USB aansluiting slechts decoratief.....niet actief!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...