Ga naar inhoud


originele windows 7 op andere pc instaleren


Han Peekel

Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een legale Windows 7 HomePremium schijf met Windows anytime upgrade liggen ooit gekregen bij een nieuwe pc.

 

Hier wil ik iemand blij mee maken die een brakke Vista versie draait ,kan ik die probleemloos installeren of gaat tie dan later zeuren om een licentiecode ?

Ik heb er verder geen code bij.

 

Ik kan natuurlijk ook een Usenet versie er opzetten maar ik wou het in eerste instantie netjes doen .

aangepast door Han Peekel
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat die upgrade gekoppeld is aan die pc,aangezien er geen licentie bijzit.ik denk niet dat je dit legaal en zoals het hoort zou kunnen doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik dacht al zoiets ... Windows 8 versies worden ook gekoppeld aan de hardware .

 

Je zit nu ook met die nieuwe eisen van de banken dat als er iets mis gaat met het telebankieren en je niet legale software op je pc hebt staan je zelf aansprakelijk bent.

 

We gaan nu wel een beetje offtopic maar ik vraag me af hoever ze daar mee gaan.

,ik denk dat veel mensen wel een of ander programmatje  draaien wat niet legaal is verkregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon proberen.  Er is een grote kans dat hij niet wil activeren en dat je Microsoft moet bellen. Maak je daar geen zorgen om. In eerste instantie krijg je een computer aan de lijn en moet je de code opgeven die dan voor je neus staat (uit mijn hoofd 16 karakters). Lukt het dan nog niet krijg je een medewerker, die waarschijnlijk zal vragen wat er gebeurt is. Als je dan vertelt dat je bijvoorbeeld een kapot moederbord hebt gehad en nu een vervangend exemplaar hebt zal men dit in 99% van de gevallen accepteren en je een nieuwe activatiecode geven.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Winwiz heeft gelijk zo heb ik het ook al vaak gedaan zolang je de originele code maar hebt.

de op heeft wel geen licentiecode of sleutel,dan wordt het knap lastig  :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...